|

ستاره تازه وارد پرسپولیس جام جهانی را می خواهد!

انیال اسماعیلی فر در تمرینات پرسپولیس بسیار پرانگیزه کار می کند و می خواهد از مسافرین جام جهانی قطر باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در فصل گذشته سال پرخبری را در پست دفاع راست پشت سر گذاشت. سرخ‌ها با مهدی شیری استارت زدند اما این بازیکن که از فینال آسیا به بعد تحت فشار زیادی قرار داشت سرانجام پرسپولیس را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ در این فاصله یحیی گل‌محمدی کم و بیش از سیامک نعمتی و منوچهر صفروف نیز در پست دفاع راست استفاده کرد اما سرخ‌ها سرانجام رامین رضاییان را جذب کردند. رضاییان در نیم فصل دوم مدافع راست بی رقیب قرمزها بود و چند بار نیز برای تیمش گلسازی کرد که مهمترین آنها در دربی بود. اما با پایان فصل پروژه جذب دانیال اسماعیلی‌فر کلید خورد تا عملا پرسپولیس برنامه‌ای برای تمدید با رامین نداشته باشد.

یکی از بازیکنان آماده روزهای اولیه تمرین پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر بوده که با استایل خاص خود مورد توجه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد از همین حالا مدافع راست ثابت سرخ‌ها مشخص شده و رقیبان او بازیکنان چند پسته هستند.

دانیال اسماعیلی‌فر که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ را دارد تلاش می‌کند با درخشش در پرسپولیس در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی حضور داشته باشد. انگیزه‌ای که می‌تواند عملکرد دانیال را بهتر از قبل کند و این بازیکن جام جهانی را از پرسپولیس می‌خواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها