|

گزینه‌های روی میز رونالدو در صورت ترک منچستریونایتد

چلسی از میان گزینه های رونالدو می تواند بهترین گزینه برای ماندن وی در بالاترین سطح فوتبال دنیا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات زیادی در ماه های اخیر در مورد تمایل رونالدو به جدایی از منچستریونایتد وجود داشت و روز گذشته تایمز از درخواست ستاره پرتغالی برای ترک شیاطین سرخ در صورت دریافت پیشنهادی رضایت بخش خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، رونالدو می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند که این اتفاق با ماندن در اولدترافورد برایش امکان پذیر نیست اما رم و نیوکاسل هم چنین شرایطی ندارند. به همین خاطر در حال حاضر گزینه انتقالش به چلسی یا اسپورتینگ پرتغال (باشگاه دوران نوجوانی) یا حتی ناپولی جدی تر است.

چلسی از میان گزینه های رونالدو می تواند بهترین گزینه برای ماندن وی در بالاترین سطح فوتبال دنیا باشد. کریستیانو هرگز در استمفوردبریج گل نزده است  و از سویی توخل با جدایی لوکاکو به دنبال تقویت خط حمله اش است که رونالدو می تواند گزینه مناسبی برای آبی پوشان باشد. هفته گذشته ژرژ مندس وکیل رونالدو با تاد بولی مالک جدید چلسی ملاقات کرده است. گزینه بعدی رونالدو می تواند بازگشت به ایتالیا باشد چرا که رم با هدایت ژوزه مورینیو برای جذب وی آماده است. رونالدو سال گذشته با ترک یووه از لیگ ایتالیا خارج شد و حالا دوباره می تواند به این لیگ برگردد هر چند که مشکل این جاست که رم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. گزینه دیگر رونالدو می تواند ناپولی باشد که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

اما یکی دیگر از گزینه های رونالدو می تواند بازگشت به تیم دوران نوجوانی خود یعنی اسپورتینگ پرتغال باشد. رونالدو با حضور در اسپورتینگ حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی خواهد کرد.

گزینه های دیگری که پیرامون رونالدو مطرح شده اند را نمی توان جدی گرفت. بایرن مونیخ تمایلی به جذب وی ندارد و پی اس جی و رئال مادرید برنامه ای برای جذب ستاره پرتغالی ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها