|

تازه ترین خبرهای نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا سه‌ شنبه 14 تیر

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا خبر های مختلفی درخصوص بازیکنان منتشر می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا از روز جمعه اول جولای به طور رسمی در لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا از جمله لیگ برتر، سری آ و لالیگا باز شده و خبرهای تاییده شده و شایعاتی زیادی درباره بازیکنان در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ در این گزارش به مهمترین اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان اشاره می‌کنیم.

پولیشیچ در چلسی می ماند

کریستین پولیشیچ به عنوان یکی از گزینه‌های چلسی برای معاوضه با ماتیس دی لیخت، مدافع یوونتوس مطرح شده است، اما دیلی میل گزارش می‌دهد که او عجله‌ای برای ترک استمفوردبریج ندارد.

ستاره تیم ملی آمریکا معتقد است که همچنان می‌تواند نقش مهمی برای آبی‌ها ایفا کند و می‌خواهد ارزش خود را به توماس توخل ثابت کند.

توافق ناتینگهام فارست با مدافع لیورپول

به گزارش Football Insider، ناتینگهام فارست با نوو ویلیامز، مدافع کناری لیورپول به توافق رسانده است.هنوز هیچ مبلغی برای این بازیکن ملی ولز تعیین نشده است، اما مذاکرات ادامه خواهد داشت.

کریستنسن: دومین خرید بارسلونا

آندریاس کریستنسن پس از پایان قراردادش با چلسی، رسما با بارسلونا قرارداد امضا کرد. قرارداد او تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ و بند فسخ آن ۵۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

چلسی در نظر دارد برای جذب رونالدو اقدام کند

اتلتیک گزارش داد که پس از افشای این موضوع که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به دنبال راهی برای خروج از منچستریونایتد است، چلسی بیش از پیش برای خرید او علاقمند شده است.البته شیاطین سرخ هیچ تمایلی به بحث در مورد فروش رونالدو با هیچ کس ندارند.

آرسنال در تلاش برای فروش پپه 

به گزارش سان، آرسنال در تلاش برای یافتن خریداری برای نیکلاس پپه است.انتقال ۷۲ میلیون پوندی وینگر ساحلی عاج به ورزشگاه امارات موفق نبود، در حالی که ارزش او اکنون پایین آمده است و مشتری برای او وجود ندارد.

میلان در حال مذاکره برای جذب داگلاس لوئیز از استون ویلا است

میلان در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن داگلاس لوئیز هافبک استون ویلا است، این باشگاه لیگ برتری در حال مذاکره بر روی قیمت درخواستی ۳۰ میلیون یورویی است. لوئیز که سه سال آخر دوران حرفه‌ای خود را در ویلا گذرانده است در ژوئیه ۲۰۱۹ از منچسترسیتی به این تیم آمد.

بارسلونا از جذب کسیه خبر داد

فرانک کسیه که فصل گذشته با آث میلان قهرمان سری آ شد به باشگاه بارسلونا پیوست.

منچستریونایتد و اریکسن به توافق شفاهی رسیدند

اتلتیک گزارش داد که کریستین اریکسن و منچستریونایتد به توافق شفاهی رسیده اند.اریکسن به این باشگاه اطلاع داده است که می‌خواهد در اولدترافورد بازی کند و حاضر است پیشنهاد قرارداد سه ساله این باشگاه را بپذیرد.

تهیه پیش نویس قرارداد اکنون آغاز شده است و پس از تکمیل آن، معاینات پزشکی این ملی پوش دانمارکی انجام خواهد شد.

توافق شفاهی آژاکس و اسپرز بر سر برخواین

به گزارش دی تلگراف، آژاکس و تاتنهام برای انتقال استیون برخواین در قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به توافق رسیدند.

دیدار منچستریونایتد با نمایندگان آژاکس برای مارتینز

به گزارش میرر، منچستریونایتد پس از دیدار با مدیر جدید فوتبال باشگاه هلندی آژاکس، به دنبال جذب لیساندرو مارتینز، مدافع این تیم است.

کلاس یان هانتلار مهاجم سابق هلند ( مدیر فوتبال آژاکس) روز شنبه به لندن سفر کرد تا در مورد شرایط قرارداد با مقامات منچستریونایتد مذاکره کند و قرمزها معتقدند که آن‌ها پیش از آرسنال در رقابت برای جذب بازیکن آرژانتینی پیشرو هستند.

قیمت آژاکس برای این بازیکن ۲۴ ساله ۴۳ میلیون پوند است و منچستریونایتد ۳۹.۶ میلیون پوند پیشنهاد داده است، پیشنهادی بالاتر از آرسنال، اما هنوز برای برآورده کردن خواسته‌های قهرمان هلند کافی نیست.

اشلی یانگ با استون ویلا را تمدید کرد

استون ویلا با اشلی یانگ قرارداد یک ساله جدیدی امضا کرده است.

منچسترسیتی کالوین فیلیپس را به خدمت گرفت

منچسترسیتی رسما از جذب کالوین فیلیپس ستاره لیدز یونایتد با قراردادی ۶ ساله، خبر داد.

آرسنال از گابریل ژسوس رونمایی کرد

گابریل ژسوس که مدت‌ها بود به آرسنال پیوند خورده بود روز دوشنبه رسما به جمع توپچی‌ها پیوست. این بازیکن برزیلی به شماره ۹ جدید آرسنال تبدیل شد.

رومانیولی در حال بررسی پیشنهاد فولام

به گزارش Calciomercato، آلسیو رومانیولی، مدافع سابق میلان، در حال بررسی پیشنهادی از فولام است.این بازیکن ۲۷ ساله ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد شد و در حال مذاکره بر سر انتقال به لاتزیو بوده است.

با این حال، فولام قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به ارزش هر فصل ۴ میلیون یورو برای رومانیولی در نظر دارد.

دومفرایز پیشنهاد منچستریونایتد را رد خواهد کرد

به گزارش Calciomercato، دنزل دومفرایز، مدافع کناری اینتر، احتمال انتقال به منچستریونایتد را رد می‌کند. دامفریز یکی از بازیکنانی است که در لیست علاقمندی‌های یونایتد قرار دارد، اما او تا سال ۲۰۲۵ با اینتر قرارداد دارد و مایل است در این تیم بماند.بایرن مونیخ هم خواهان این بازیکن ۲۶ ساله است، که سال ۲۰۲۱ از PSV به سن سیرو آمد.

داوید لوئیز به اینتر پیشنهاد شد

داوید لوئیز مدافع  برزیلی سابق آرسنال و چلسی ممکن است در ۳۵ سالگی به فوتبال اروپا بازگردد، زیرا این مدافع میانی کهنه کار از سوی باشگاه فعلی اش یعنی فلامنگو به اینتر پیشنهاد شد. او در سپتامبر ۲۰۲۱ از آرسنال به تیم ریودوژانیرو پیوست.

پاری سن ژرمن در صدد مذاکرات جدید با اشکرینیار

پاری سن ژرمن مذاکرات جدیدی را برای جذب میلان اشکرینیار در هفته آینده برنامه ریزی کرده است.

PSG همچنین آماده است تا کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید هفته آینده معرفی کند.

ممفیس دیپای به سویا پیشنهاد  شد

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا می‌خواهد ژول کونده مدافع سویا را به خدمت بگیرد، در حالی که همه می‌دانند که باشگاه کاتالانی مشکلات مالی دارد. به گفته جرارد رومرو، به همین دلیل بارسلونا ممفیس دپای مهاجم هلندی خود را به سویا پیشنهاد داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها