|

درآمد 30 میلیاردی حق رشد شیرین صیادمنش در جیب استقلال!

براساس بند گنجانده شده در قرارداد صیادمنش، با نهایی‌شدن انتقال ستاره 20 ساله به تیم هال‌سیتی، سود کلانی نصیب باشگاه استقلال خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

اللهیار صیادمنش یکی از استعدادهای ویژه فوتبال ایران به‌شمار می‌رود که در سالیان گذشته شکوفا شده و به عنوان اولین دهه هشتادی تاریخ باشگاه استقلال در ترکیب این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و توانست عملکردی قابل قبول در جمع آبی‌پوشان پایتخت، خیلی زود خود را در قامت لژیونر ببیند و به فوتبال ترکیه رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ صیادمنش که در سال جام جهانی تکاپوی زیادی برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی دارد، در لیگ ترکیه با فنرباغچه قراردادش را به امضا رساند اما در این تیم نام‌دار ترکیه‌ای فرصت بازی چندانی به‌دست نیاورد و طی 3 انتقال قرضی، به تیم‌های استانبول اسپور ترکیه، زوریا لوهانسک اوکراین و سپس هال‌سیتی انگلیس رفت.

«صیادمنش» را می‌خواهیم

پدیده 20 ساله فوتبال ایران که فصل گذشته عملکرد نسبتاً خوبی را از خود در ترکیب هال‌سیتی به نمایش گذاشت و موفق شد یک گل برای تیمش در دوران کوتاه حضور خود در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس به‌ثمر برساند، توانسته نظر کادرفنی هال‌سیتی را جلب کند و حالا آن‌ها از مدیران باشگاه خواسته‌اند تا زمینه انتقال نهایی صیادمنش را به تیم هال‌سیتی فراهم کنند.

اللهیار صیادمنش که با قراردادی 4 ساله به ارزش 850 هزار دلار به فنرباغچه پیوسته بود، تمایل داشت تا باشگاه انگلیسی ادامه همکاری داشته باشد و مذاکرات میان مدیران هال‌سیتی و فنرباغچه برای دائمی‌شدن انتقال صیادمنش آغاز شد. آکون ایلیچالی مدیر ترکیه‌ای باشگاه هال‌سیتی ضمن تایید نهایی‌شدن فرآیند انتقال ستاره ایرانی به این تیم، خبر از پرداخت مبلغ رضایت‌نامه 4.5 میلیون یورویی صیادمنش داد که این خبر می‌تواند یک اتفاق خوشحال‌کننده در اردوی استقلال باشد، چرا که بخشی از این مبلغ هم به آن‌ها تعلق دارد! صیادمنش با نهایی‌شدن انتقالش به هال‌سیتی حالا در فصل منتهی به جام جهانی این فرصت را دارد تا در سطح دوم فوتبال انگلستان کار خود را دنبال کند و در تلاش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر باشد.

نزدیک 30 میلیارد به استقلال می‌رسد

مدیران باشگاه استقلال در دوره انعقاد قرارداد با اللهیار صیادمنش اعلام کردند که از انتقال قطعی نخست او از فنرباغچه به یک باشگاه دیگر، 20 درصد سهم باشگاه استقلال است. با بررسی قرارداد جدید اللهیار صیادمنش مشخص می‌شود که باشگاه فنرباغچه برای صدور رضایت‌نامه او 4.5 میلیون یورو از باشگاه انگلیسی پول دریافت کرده و از این مبلغ، 900 هزار یورو سهم آبی‌پوشان استقلال است که با محاسبه نرخ یورو روزانه، نزدیک به 30 میلیارد تومان می‌شود!

استقلالی‌ها در تلاش هستند با توجه به فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، هزینه انتقال صیادمنش به هال‌سیتی را زودتر از باشگاه ترکیه‌ای وصول کنند و با دریافت آن مبلغ، با آسودگی خاطر در بازار تابستانه خریدهای خود را انجام بدهند.

سود انتقال صیادمنش خرج پدیده سانتاکلارا می‌شود؟

محمد محبی جوان 23 ساله فوتبال ایران که در تیم سانتاکلارا پرتغال فعالیت دارد، یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی مدیران استقلال است. قرارداد بلندمدت او باشگاه پرتغالی باعث شده تا هزینه رضایت‌نامه سد راه او برای بازگشت دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران شود.

مدیران استقلال در آخرین گفت‌وگو با مدیران باشگاه سانتاکلارا به توافق چندصد هزار دلاری برای هزینه رضایت‌نامه محبی دست یافته‌اند. در صورت وصول هزینه انتقال صیادمنش به هال‌سیتی، استقلالی‌ها به راحتی می‌توانند در یک قسط خواسته باشگاه پرتغالی را فراهم کنند و رضایت‌نامه محبی را بگیرند. محبی یکی از گزینه‌های پرسروصدا در بازار نقل‌وانتقالاتی است که جذب او می‌تواند خیال هواداران استقلال را از پست وینگر آسوده کند و بدون‌شک جذب او، مدیران استقلال را هم از زیر تیغ انتقادات نجات می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی