|

رئال می تواند ارلینگ هالند را جذب کند؟

ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی می تواند در سال 2024 یا 2025 راهی رئال مادرید شود.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی آن‌قدرها هم ساده نبوده و او برای پذیرش این انتقال، دو بند فسخ در قراردادش گنجانده است. این قرارداد دقیقا مشابه قراردادی است که این مهاجم نروژی در سال 2020 با دورتموند بست. هالند به لطف بند فسخ 60 میلیون یورویی موجود در قراردادش با دورتموند، راهی منچسترسیتی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در ماه می 2022 بود که باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد پس از توافق با ارلینگ هالند، بند فسخ 60 میلیون یورویی قرارداد او با دورتموند را فعال کرده است تا یکی از کش‌دارترین موضوعات نقل و انتقالاتی خیلی سریع خاتمه یابد. هالند برای امضای قرارداد پنج ساله با منچسترسیتی، دو شرط مهم داشت؛ دریافت دست‌مزد سالانه 25 میلیون یورویی و بند فسخ قرارداد.

رافائلا پیمنتا، وارث آژانس نقل و انتقالاتی مینو رایولا و مدیربرنامه‌های این مهاجم 21 ساله نروژی، دو بند فسخ در قرارداد هالند با منچسترسیتی گنجانده است که از پایان دومین فصل حضور او در جمع سیتیزن‌ها قابل فعال‌سازی است. این دو بند فسخ، طبق شرایطی قابل فعال‌سازی هستند. یکی از این شرایط، دست‌یابی به یک سری از اهداف ورزشی است. هم‌چنین این بند برای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس قابل فعال‌سازی نیست. بند فسخ اول به ارزش 200 میلیون یورو از اول جولای 2024 قابل فعال‌سازی است و بند فسخ دوم به ارزش 175 میلیون یورو در جولای 2025 می‌تواند فعال شود.

رئال مادرید از همین حالا شرایط به‌خدمت‌گیری هالند در تابستان 2024 را بررسی می‌کند چرا که سران این تیم می‌دانند این ستاره منچسترسیتی دوست دارد روزی پیراهن لوس‌بلانکوس را به تن کند. وجود بند فسخ در قرارداد هالند، باعث می‌شود رئال مادرید دو سال بعد توانایی اقدام برای جذب او را داشته باشد. با وجود این‌ها، رئال مادرید فعلا روی همکاری با کریم بنزما تمرکز کرده و آن‌ها می‌خواهند قرارداد این ستاره فرانسوی را تا تابستان 2024، یعنی زمان فعال‌سازی بند فسخ هالند، تمدید کنند تا بابت نوک حمله‌شان نگرانی نداشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی