|

هفته خبرساز در انتظار استقلال؛ از جذب احتمالی 2 لژیونر تا رونمایی از تیمِ سا پینتو

ساپینتو جلسه‌ای خصوصی را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد تا در جریان آخرین روند فعالیت آبی‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد طی روزهای آینده هم فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها در بازار تابستانه تکمیل خواهد شد و هم اینکه آن‌ها تمرینات خود را با حضور کادرفنی جدید آغاز می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، بعد از دوری 12 روزه ریکاردو سا پینتو از ایران او روز گذشته به تهران بازگشت، آن‌هم در شرایطی که 3 دستیار خود را هم به ایران آورده بود تا همه چیز مهیای آغاز به کار این سرمربی پرتغالی در استقلال شود. سا پینتو برای دستیار اول، مربی بدنساز و آنالیزور با خود از پرتغال مربی آورده و قرار است یک دستیار ایرانی در کنار مربی دروازه‌بانان ایرانی به کادرفنی استقلال اضافه شود که احتمالاً این دو شخص در صورت موافقت مرد پرتغالی، خسرو حیدری و بهزاد غلامپور خواهند بود.

ساپینتو که برای پیگیری مسائل شخصی به پرتغال سفر کرده بود، در بازگشت دوباره‌اش جلسه‌ای خصوصی را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد تا در جریان آخرین روند فعالیت آبی‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات قرار گیرد. سرمربی پرتغالی استقلال تاکید کرده که قصد دارد از یک سهمیه موجود برای خرید بازیکن خارجی استفاده کند و تلاش ریکاردو ساپینتو بر این است که بتواند از این سهمیه برای جذب یک هافبک بازی‌ساز بهره ببرد.

پایان چشم‌انتظاری آبی‌ها؛ 2 لژیونر در استقلال؟

کاوه رضایی و محمد محبی دو گزینه مدنظر مدیران باشگاه استقلال برای تقویت خط حمله تیم‌شان بوده‌اند. در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای با رضایی انجام شده و هم‌چنین تلاش مدیران باشگاه بر جلب نظر مدیران باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی بوده است. رضایی برای بازگشت دوباره به استقلال قرار است در هفته آینده به تهران سفر کند و وضعیت جسمانی او در تست‌های پزشکی ارزیابی شود و در صورت مورد پذیرش بودن این تست‌ها، انتقال او به استقلال نهایی شود. در مقابل اما آبی‌پوش شدن محبی وضعیت متفاوتی دارد، چرا که باشگاه سانتاکلارا به دنبال فروش قرضی بازیکن خود بوده و حاضر به توافق برای انتقال دائمی او به استقلال با مبلغی که آبی‌ها پیشنهاد داده‌اند، نشده است.

مدیران باشگاه استقلال براساس آخرین خبرها، به توافقات نهایی برای جذب موقت محمد محبی دست پیدا کرده‌اند و به نظر می‌رسد در حال حاضر چگونگی انتقال پول به حساب باشگاه پرتغالی در حال بررسی و مذاکره میان طرفین است و احتمالا از محمد محبی و کاوه رضایی به عنوان دو بمب نقل‌وانتقالات تابستانی استقلال در هفته پیش‌رو رونمایی خواهد شد.

نظر سا پینتو درباره وریا غفوری چیست؟

شنبه موعد رسمی آغاز تمرینات استقلال با حضور سرمربی و البته کادرفنی جدید است. در شرایطی قرار است تمرینات آبی‌ها برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز شود که هنوز تکلیف برخی از بازیکنان برای فصل جدید مشخص نشده که سرشناس‌ترین بازیکن، وریا غفوری است. کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده و سرنوشت نامعلومی در استقلال دارد.

آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد دو بازیکن قرضی فصل گذشته که مجددا به استقلال بازگشته‌اند، دیگر نفراتی هستند که منتظر تعیین وضعیت خود از سوی کادرفنی بوده و امیدوارند بتوانند نظر سا پینتو را جلب کنند و فصل آینده را در استقلال حضور داشته باشند.

محمدحسین مرادمند (در صورتی که موفق به گرفتن کارت پایان خدمت شود) و عارف غلامی هم هنوز فرآیند تمدید قراردادشان با استقلال نهایی نشده.  غلامی پیشنهاد خوبی از قطر دارد و کار مدیران استقلال برای تمدید قرارداد با او سخت است. در روزهای آینده تلاش‌ها برای حفظ این دو بازیکن در فهرست استقلال از سوی مدیران باشگاه ادامه دارد تا هفته‌ای خبرساز و پرماجرا در انتظار هواداران استقلال باشد. هفته‌ای که در آن هم پرونده نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها تعیین‌تکلیف می‌شود و هم چشم‌انتظاری آن‌ها برای آغاز تمرینات پیش‌فصل به پایان خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها