|

آخرین خبرهای نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ حالا نوبت استقلال است!

عکس‌ های یادگاری مدیران باشگاه ها با خرید های تازه وارد، یک به یک منتشر می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

قرمزها حسابی بمب ترکاندند و قهرمان فصل قبل هم در آرامش، سراغ بازیکنان جوان‌تر رفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال360؛ اتفاقی که خیلی باب میل استقلالی‌ها نبوده و با وجود قهرمانی، انتظار خرید ستاره را از مدیرعامل باشگاه دارند. در همین راستا شنیده که استقلال سراغ 2 ستاره سابق رفته است. فولاد، سپاهان و تراکتور هم کم‌کم وارد بازار می‌شوند که ستاره‌های باقی‌مانده را درو کنند. 

کریم انصاری‌فرد - تراکتور

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور از خرید یک لژیونر خبر داده بود. با جدایی کریم انصاری‌فرد از آاک یونان، شایعه بازگشت او به فوتبال ایران و تیم تراکتور داغ شده است. هر چند که به نظر نمی‌رسد این شایعه به حقیقت بپیوندد و مهاجم تیم ملی، احتمالا در باشگاه دیگری در یونان به کارش ادامه خواهد. 

پیام نیازمند - فولاد

نکونام و فولاد در حال رایزنی با پیام نیازمند هستند. نیازمند هم در لیگ پرتغال شرایط خوبی ندارد. او این فصل فقط در 2 بازی برای پورتیموننز حضور داشت که حاصل آن دریافت 7 گل از پورتو و شکست یک گله مقابل اروکا بود. فولاد خوزستان هم برای حضور پرقدرت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، سراغ تقویت خط دروازه رفته و مذاکراتی را با این دروازه‌بان ملی‌پوش داشته است. 

کاوه رضایی - استقلال

استقلال برای فصل جدید با رودی ژستد خداحافظی کرد و سجاد شهباززاده را خرید. قرارداد آرمان رمضانی تمدید شد، ارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا هم هنوز با آبی‌ها قرارداد دارند. با این‌حال شنیده شده که مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با کاوه رضایی است. کاوه فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حتی از لیست تیم ملی هم خط خورد. اتفاقی که شاید او را مجاب برای بازگشت به استقلال کند.

محمد محبی -  استقلال

دیگر لژیونری که آبی‌ها برای جذب او اقدام کرده‌اند، محمد محبی است. بازیکنی که فصل قبل در لیگ پرتغال بازی می‌کرد و قرار است جای خالی احتمالی امیرحسین حسین‌زاده را پر کند. شنیده شده مدیران دو باشگاه توافق اولیه هم داشته‌اند و فقط بر سر نحوه قسط‌بندی پول رضایت‌نامه او به توافق نهایی نرسیده‌اند. 

امیرحسین حسین‌زاده - شارلوای بلژیک
همانطور که گفته شد، امیرحسین حسین‌زاده هم سودای لژیونر شدن را در سر دارد. ستاره فصل قبل استقلال که در 22 سالگی، فرصت خوبی برای ادامه فوتبالش در خارج از ایران را دارد. حسین‌زاده از شارلوای بلژیک پیشنهاد دریافت کرده، تیمی که پیش‌تر کاوه رضایی، امید نورافکن و علی قلی‌زاده هم لباس آن را پوشیده بودند. 
رامین رضاییان - الشحانیه 

با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر، مدیران سپاهان به فکر جایگزین او هستند. شایعه شده بود رامین رضاییان به سپاهان کمی نزدیک شده که مشخص شد این شایعه خیلی هم واقعیت ندارد. احتمالا او الشحانیه قطر را برای بازی در فصل بعد انتخاب کند. احمد موسوی، فرشاد محمدی‌مهر یا یک مدافع خارجی هم گزینه‌های جایگزین سپاهان هستند. 

وریا غفوری - فولاد

در روزهایی که از خریدهای جدید استقلال رونمایی شده و یکی‌یکی بازیکنان فصل قبل برای تمدید قرارداد عکس یادگیری می‌گیرند، کاپیتان این تیم اعلام کرده که باشگاه تماسی با او نداشته است. وریا هم گلایه‌اش را به صفحات مجازی کشانده و پست‌هایش بوی جدایی می‌دهند. اتفاقی که برخی از هواداران فوتبال آن را به اتفاقات غیرفوتبالی ربط داده‌اند. جواد نکونام هم مذاکره با کاپیتان محبوب استقلال را تایید کرد و گفت که در صورت تمدید نشدن قرارداد وریا با استقلال، باشگاه فولاد به سراغش خواهد رفت.

محمد علی‌نژاد - سپاهان

هافبک تکنیکی آلومینیوم اراک هم دیگر بازیکنی است که سپاهان روی آن دست گذاشته. علی‌نژاد هنوز قراردادش را با آلومینیوم تمدید نکرده و منتظر نتیجه مذاکراتش با سپاهان است که مذاکرات مثبتی بوده است. با جدایی سروش رفیعی و سجاد شهباززاده بعید نیست که مدیران سپاهان برای حفظ خلاقیت در جلوی زمین، او را راضی به حضور در این تیم کنند. 

کاسیانو دیاس

بعد از ناکامی در جذب گادوین منشا، پرسپولیس سراغ یک مهاجم خارجی دیگر رفته است. کاسیانو دیاس، مهاجم 32 ساله‌ای که در تیم ویزلای پرتغال بازی می‌کند. کاسیانو فصل قبل 9 گل زد و 2 پاس‌گل داد. شنیده شده او به زودی برای حضور در تست پزشکی پرسپولیس، وارد ایران خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها