|

لژیونرها برگشتند؛ در راه استقلال، پرسپولیس و سپاهان!

تعداد زیادی از لژیونرها به فوتبال ایران برگشتند و احتمال شاهد حضور چند بازکن دیگر هم خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

امسال خیلی از خارج رفته‌ها دارند برمی‌گردند. دلیلش هم روشن است؛ اغلب دوست دارند در سال جام‌جهانی در معرض دید قرار بگیرند و بخت‌شان را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی بیازمایند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ این بازیکنان خارج از کشور شرایط خوبی نداشتند، زیاد به آنها بازی نمی‌رسید و در نتیجه به چشم نمی‌آمدند. در این شرایط حضور در لیگ ایران می‌تواند یک گزینه خوب برای بازگشت دوباره آنها به میدان دید باشد.

آنهایی که برگشته‌اند

علیرضا بیرانوند: شانس اول حضور درون دروازه تیم ملی ایران در جام‌جهانی، دوران بسیار بدی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت. نیمکت‌نشینی در آنتورپ و بواویشتا، عملا داشت به قیمت از دست رفتن پیراهن شماره یک تیم ملی برای او تمام می‌شد. بیرو اما به پرسپولیس برگشت، می‌داند آنجا فیکس است و می‌تواند کادرفنی تیم ملی را متقاعد کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی: پدیده فوتبال ایران در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، مدت‌هاست که از تیم ملی محو شده و عملا قافیه را باخته است. حضور ناموفق در تیم‌های نه‌چندان خوب خارجی و نیز مصدومیت شدید باعث شد او کاملا فراموش شود. حالا گنجی در ۳۰ سالگی به پرسپولیس پیوسته تا قشنگ به چشم بیاید. او نیم‌فصل فرصت دارد برای خودش در ترکیب خط دفاعی تیم ملی جا باز کند. یک ماموریت سخت که باید ببینیم مرتضی از پس آن برمی‌آید یا نه.

کاوه رضایی: صید بزرگ استقلالی‌ها در تابستان، بازیکنی بود که ۵ سال پیش به شوق پیشرفت و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی به اروپا رفت، اما به مقصودش نرسید. می‌گویند کار بازگشت او به استقلال تمام‌شده است؛ در نتیجه کاوه ۵ ماه مانده به جام‌جهانی برای همان هدف قبلی یعنی حضور در تیم ملی، به نقطه مبدأ برمی‌گردد. روشن است که درصورت درخشش در پرسپولیس و استقلال، فشار هواداران برای دعوت از بازیکن مورد انتظار به تیم ملی حسابی افزایش می‌یابد.

آنهایی که شاید برگردند

احسان حاج‌صفی: کاپیتان تیم ملی ایران روزگار چندان خوبی در فوتبال یونان ندارد. او در آاک اغلب نیمکت‌نشین است و از شرایطش رضایت ندارد. به‌خودی خود هم انتقادها از حاج‌صفی زیاد است؛ در نتیجه شاید او برای بهبود موقعیتش در آستانه جام جهانی به لیگ ایران برگردد. در این صورت عالم و آدم می‌دانند مقصد او کجاست؛ سپاهان، همان همیشگی!

علی کریمی: هافبک دفاعی موفق استقلال در فصول گذشته برخلاف میل هواداران لژیونر شد. آخرین تیم او کایسری‌اسپور در لیگ ترکیه بود که حضور کریمی در آن با مصدومیت شدید این بازیکن همراه شد. شایعات بسیار زیاد و البته متناقضی در مورد آینده کریمی وجود دارد، اما گفته می‌شود احتمال بازگشت او به ایران و حضورش در یکی از ۲ تیم استقلال یا سپاهان کم

نیست.

سعید عزت‌اللهی: شایعات بسیار زیادی در مورد این بازیکن وجود دارد. عزت‌اللهی هر قدر در رده ملی موفق بوده و جایگاه خودش را تثبیت کرده، در سطح باشگاهی با انبوهی از تجارب ناموفق دست به گریبان بوده است. آخرین تیم او الغرافه قطر بود که آنجا هم عملکرد خوبی نداشت و انتقادات زیادی را تحمل کرد. خیلی شنیده می‌شود که ممکن است عزت‌اللهی به لیگ برتر برگردد، هرچند او بدون چنین انتخابی هم احتمالا مشکلی برای حضور در جام‌جهانی نخواهد داشت.

سایرین: کریم انصاری‌فرد در لیست مازاد آاک قرار گرفته و بعید نیست به لیگ برتر برگردد. محمد محبی هم وضع خوبی در لیگ پرتغال ندارد و چند مشتری در ایران از جمه استقلال انتظارش را می‌کشند. به‌طور جسته و گریخته شایعاتی در مورد احتمال حضور صادق محرمی، میلاد محمدی و محمد نادری هم در لیگ برتر وجود دارد. نادری هم یکی از گزینه های استقلال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها