|

چراغ سبز کی روش برای همکاری با ایران؛ هیچ شرط مالی ندارم!

کی روش در آخرین و تنها پاسخی که به پیشنهاد همکاری احتمالی با فدراسیون ایران گفته هیچ گونه شرط مالی برای هدایت تیم ملی ایران ندارد...

لینک کوتاه کپی شد

به موازات تمایل مسئولان عالی رتبه ورزش ایران برای بازگرداندن کارلوس کی روش به تیم ملی و پایان دادن به فعالیت پکیج بندها و دلال ها، عده‌ای تلاش می‌کنند به هر نحوی شده مانع بازگشت مرد پرتغالی به فوتبال ایران شوند.

به گزارش «شایانیوز» به طرفداری، پس از آنکه اغلب کارشناسان به این باور رسیدند که تیم ملی هیچ آینده‌ای با دراگان اسکوچیچ ندارد و متاسفانه نفوذ دلال‌ها در تیم ملی به جایی رسیده که لیست تیم ملی را پکیج بند ها تکمیل می کنند، مسئولان عالی رتبه ورزش ایران خواهان بازگشت کارلوس کی روش شدند عده‌ای در تلاش هستند مانع این اتفاق شوند. آخرین ترفند این عده رواج شایعه کذب درخواست سه میلیون دلاری کارلوس کی‌روش از فدراسیون موقت بوده است اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در گفتگو با طرفداری این شایعه را تکذیب کرد و مدعی شد کارلوس کی روش تنها و تنها یک پاسخ به استعلام یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال داده است.

به گفته این شخص افراد زیادی در فدراسیون فوتبال مخالف بازگشت کارلوس کی روش هستند. یک عده تمایل دارند دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بماند و عده‌ای دیگر که خواهان برکناری دراگان اسکوچیچ شده‌اند، می خواهند یک مربی ایرانی در آستانه جام جهانی جانشین او شود اما بعد از درخواست و توصیه مسئولان عالی رتبه ورزش، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال از طریق یک واسطه با کارلوس کی روش ارتباط برقرار کرده و از او پرسیده آیا شایعات موجود پیرامون حضور او در تیم ملی عراق یا بازگشتش به تیم ملی مصر صحت دارد و اگر این شایعه‌ها صحت ندارد، آیا حاضر است دوباره به تیم ملی ایران برگردد؟

به گفته این شخص، پاسخ کارلوس کی روش مثبت بوده و اعلام کرده نه قصد همکاری با فدراسیون فوتبال عراق را دارد و نه فعلاً تصمیمی برای بازگشت به مصر گرفته و اگر ایران بخواهد تیم ملی را دوباره به او بسپارد، آماده است به تیم ملی کشورمان کمک کند. کی روش گفته تیم ملی را تیم خودش می داند و هیچگونه شرط و شروط مالی برای همکاری با این تیم ندارد.

کارلوس کی روش همکاری با تیم ملی ایران را با قرارداد یک و نیم میلیون دلاری آغاز کرد و در ۴ سال دوم مبلغ قرارداد او به یک و نیم میلیون یورو رسید و اینکه حالا بخواهد برای یک سال همکاری با تیم ملی و حضور در جام جهانی و جام ملت های آسیا سه میلیون دلار یا سه میلیون یورو دستمزد بخواهد، چیزی جز یک شایعه دروغین نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها