|

نیوکاسل به دنبال جذب ستاره رئال مادرید

مسئولان باشگاه نیوکاسل در حال بررسی شرایط جذب آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال هستند.

لینک کوتاه کپی شد

بحث جدایی آسنسیو از رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بارها در نشریات اسپانیایی مطرح شده است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پیش از این از باشگاه‌های بسیاری مانند لیورپول، آرسنال و میلان به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که نیوکاسل هم به جمع این باشگاه‌ها اضافه شده و در حال بررسی شرایط خرید او است. 

مالکیت این باشگاه لیگ برتری که حالا در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی است از توانایی مالی خوبی برای رقابت با باشگاه‌های بزرگ اروپایی برخوردار است و همین باعث شده که آنها جزو گزینه‌های اصلی جذب این ستاره اسپانیایی به حساب بیایند.

قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و هنوز هیچ تصمیمی برای تمدید قرارداد با او گرفته نشده و همین باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره تمایل رئال به فروش او در این تابستان برای این که مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده شود افزایش پیدا کند. 

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که مدیران رئال خواهان دریافت مبلغی در حدود 25 تا 30 میلیون یورو برای فروش این بازیکن هستند و حاضر نیستند با مبلغ کمتری با انتقال او به باشگاه دیگری موافقت کنند. 

نیوکاسل از زمان روی کار آمدن مالکان جدیدش خریدهای زیادی را انجام داده و بازیکنانی چون برونو گیمارش، کریس وود، دن برن و کیه‌ران تریپیه را به ترکیبش اضافه کرده است. آنها حالا به دنبال جذب این ستاره اسپانیایی هستند تا حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها