|

گربه سیاه پرسپولیس راهی سپاهان شد!

وینگر تیم آلومینیوم اراک با عقد قراردادی رسما به جمع زرد پوشان اصفهانی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

محمد علی‌نژاد در سالیان اخیر یکی از ستاره‌های آلومینیوم اراک بوده که نقش زیادی در صعودشان به لیگ برتر داشت و پس از آن هم در دو مقطع مختلف برای این تیم به میدان رفت و یکی از بهترین‌های تیمش بود تا عملکردش موجب شود مورد توجه باشگاه‌های مختلفی ازجمله استقلال، سپاهان و ... قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این بازیکن که در جوانان استقلال تهران عضویت داشته، در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه این باشگاه بود، اما مخالفت اراکی‌ها موجب شد تا آبی‌ها سراغ دیگر گزینه‌ها بروند و این بازیکن که یک‌سال دیگر از قراردادش با آلومینیوم باقی مانده، تصمیم بگیرد در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت کند.

علی‌نژاد که در موفقیت تاریخی آلومینیوم اراک در جام حذفی و برتری تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، پایه‌گذار دو گل بود و یک گل تماشایی برابر سرخ‌پوشان به ثمر رساند و همچنین در لیگ برتر نیز ۴ پاس گل داد، پس از مخالفت با انتقالش به استقلال، تصمیم به ادامه همکاری با اراکی‌ها گرفت، اما پیشنهاد سپاهان موجب شد تا باشگاه آلومینیوم به‌صورت جدی‌تری با مدیران اصفهانی وارد گفت‌وگو شود.

پیشنهادهای اولیه باشگاه سپاهان به آلومینیوم توسط مدیران این باشگاه و سید مهدی رحمتی رد شد، اما پس از اینکه این بازیکن اعلام کرد حاضر است بخش چشمگیری از مبلغ قراردادش با سپاهان را به‌عنوان رضایت‌نامه به آلومینیوم بدهد و تمام مطالبات خود با اراکی‌ها را ببخشد، با این انتقال موافقت شده است.

نکته جالب درباره علی‌نژاد این است که این بازیکن در آخرین دیدار فصل گذشته برابر سپاهان پایه‌گذار تک گل تیمش بود که حالا باید فوتبالش را در این تیم اصفهانی ادامه دهد.

همچنین پس از این انتقال، تفاهم‌نامه‌ای نیز بین دو باشگاه سپاهان و آلومینیوم به امضا رسید؛ علی‌نژاد در صحبت با مدیران و کادرفنی آلومینیوم اعلام کرده بود قصد دارد برای پیشرفت راهی اصفهان شود و به همین دلیل بخش زیادی از مطالباتش را بخشید.

باشگاه سپاهان به طور رسمی اعلام کرد علی‌نژاد با قراردادی به مدت دو فصل به عضویت این تیم درآمده و شاگرد مورایس شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها