|

دو ستاره در آستانه امضا قرارداد با چلسی

چلسی انتقال رحیم استرلینگ از سیتی را نهایی خواهد کرد. ناتان آکه هم دیگر ستاره ای است که احتمالا راهی لندن می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته تلگراف، چلسی که پیش‌تر با رحیم استرلینگ وینگر 27 ساله تیم ملی انگلیس به توافق شخصی رسیده بود، در آستانه تکمیل خرید 45 میلیون پوندی او از منچسترسیتی قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آبی‌های لندن، خواستار جذب ناتان آکه مدافع هلندی منچسترسیتی هم هستند. هم‌چون استرلینگ، چلسی با آکه هم به توافق شخصی رسیده اما آن‌ها باید با سیتیزن‌ها بر سر رقم انتقال توافق کنند. منچسترسیتی برای فروش آکه 45 میلیون پوند می‌خواهد، یعنی دقیقا همان رقم توافق شده برای فروش استرلینگ. سیتیزن‌ها از این رقم کوتاه نمی‌آیند زیرا خودشان برای خرید این مدافع 27 ساله، چنین رقمی را هزینه کرده بودند. 

پیش‌بینی می‌شود استرلینگ قراردادی پنج ساله همراه با بند تمدید خودکار برای یک سال دیگر با چلسی به امضا برساند. دست‌مزد هفتگی این ملی‌پوش انگلیسی در چلسی، 300 هزار پوند خواهد بود که این یعنی او به پردرآمدترین بازیکن شیرهای لندن تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود استرلینگ در تور پیش‌فصل چلسی در آمریکا حضور داشته باشد. آبی‌ها دوست دارند آکه را هم در این تور همراه داشته باشند اما هنوز توافق نهایی برای پرداخت 45 میلیون پوند به منچسترسیتی به دست نیامده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها