|

امین اسماعیل نژاد رده دوم امتیازآورترین بازیکن لیگ جهانی

اسماعیل نژاد با کسب ۱۶۹ امتیاز در حمله، ۱۱ امتیاز در دفاع و ۱۳ امتیاز در سرویس توانست در این جایگاه قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

امین اسماعیل نژاد ملی‌پوش والیبال ایران با کسب ۱۹۳ امتیاز در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با معرفی تیم‌های برتر این رقابت‌ها به پایان رسید. تیم‌های ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم این مسابقات به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند.

در پایان این بازی‌ها در مرحله مقدماتی، نیمیر عبدالعزیز از تیم ملی والیبال هلند توانست با کسب ۲۳۱ امتیاز در رده اول امتیازآورترین بازیکن این مسابقات قرار بگیرد. پس از او امین اسماعیل‌نژاد، ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۹۳ امتیاز دومین امتیازآورترین بازیکن این مسابقات نام گرفت. یوجی نشیدا ستاره والیبال ژاپن هم با کسب ۱۹۳ امتیاز در رده سوم این جدول قرار گرفته است.

اسماعیل نژاد با کسب ۱۶۹ امتیاز در حمله، ۱۱ امتیاز در دفاع و ۱۳ امتیاز در سرویس توانست در این جایگاه قرار بگیرد.

در بخش بهترین مهاجمان در مرحله مقدماتی،  نیمیر عبدالعزیز(۱۹۱ امتیاز)،  اسماعیل نژاد(۱۶۹ امتیاز) و نیشیدا(۱۵۶ امتیاز) به ترتیب در رده‌های اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

در بخش بهترین مدافعان لیگ ملت‌های والیبال، اسوتوسلاو گوتسف بازیکن تیم ملی والیبال بلغارستان (۳۵ امتیاز)، فلاویو گالبرتو از برزیل (۲۷ امتیاز)،  آگوستین لوسر از آرژانتین(۲۶ امتیاز) در رده‌های اول تا سوم این بخش قرار گرفتند. هم‌چنین مهدی جلوه با کسب ۱۹ امتیاز در رده هشتم بهترین مدافع لیگ ملت‌های والیبال در بخش مقدماتی ایستاد.

در بخش بهترین سرویس‌زن، نیمیر عبدالعزیز از هلند(۳۰ امتیاز)، ایشیکاوا از ژاپن(۲۹ امتیاز) و نیشیدا از ژاپن(۲۷ امتیاز) در رده‌های اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

در بخش پاسورها، محمدطاهر وادی ملی پوش والیبال ایران با ۱۹۹ پاس موفق در رده دهم قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها