|

مورینیو خواهان جذب فوق ستاره آرژانتینی

رُم ایتالیا برای خرید مهاجم آرژانتینی سابق تیم یوونتوس با اینتر وارد رقابت تنگاتنگی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که هر روز گمانه‌زنی‌هایی درباره پیوستن پائولو دیبالا به اینتر شنیده می‌شود، اکنون باشگاه رم نیز به طور جدی برای خرید این بازیکن آرژانتینی تمایل نشان می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ طبق نوشته نشریه گاتزتا دلواسپورت، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم برای جذب بازیکن سابق یوونتوس که اکنون بدون تیم است، با او تماس گرفته است تا ستاره آرژانتینی را برای پیوستن به جالوروسی متقاعد کند.

این نشریه اما در ادامه نوشته است که در حال حاضر برای باشگاه رم اولویت با فروش بازیکن است نه خرید. این روزنامه میلانی نوشته است که جالوروسی ابتدا باید بازیکنانی که در پروژه طولانی مدت باشگاه جایی ندارند را کنار بگذارد تا هم از نظر مالی، هم از نظر فنی امکان گنجاندن دیبالا در پروژه‌ جدید تیمش را داشته باشد.

یکی از بازیکنانی هم بلاتکلیفی درباره آینده‌اش رم و مورینیو را ناراحت کرده، نیکولو زانیولو است که گفته می‌شود در مسیر پیوستن به یوونتوس قرار دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد اینتر و رم اصلی‌ترین مشتریان دیبالا هستند، دو تیم ایتالیایی دیگر، ناپولی و میلان هم نسبت به جذب بازیکن سابق پالرمو تمایل دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی