|

سرمربی استقلالی جانشین اسکوچیچ؟!

نام امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین تیم ملی به صورت جدی برای جانشینی اسکوچیچ مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

طی روزهای گذشته و در شرایطی که شایعات زیادی درباره سرنوشت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی مطرح شده بود، از کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه اصلی جانشینی او نام برده شد اما با اتفاقاتی که در 24 ساعت گذشته رخ داده، به نظر می‌رسد در صورت قطعی شدن تغییر نفر اول نیمکت تیم ملی، یک مربی ایرانی جای دراگان اسکوچیچ را بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ اصلی‌ترین نامهایی که طی 24 ساعت گذشته برای جانشینی اسکوچیچ مطرح شده‌اند،امیر قلعه نویی، علی دایی و جواد نکونام بوده‌اند.

 علی دایی که سابقه سرمربیگری تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2010 را داشته، مقبولیت ویژه‌ای در بین جامعه فوتبال دارد و در صورتی که او روی نیمکت تیم ملی بنشیند، به احتمال بسیار زیاد، بازیکنان تیم ملی از این موضوع، استقبال خواهند کرد. البته خبرگزاری مهر مدعی شده که علی دایی علیرغم دریافت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی، به فدراسیون فوتبال جواب منفی داده است. ضمن اینکه دایی چند سالی است که مربیگری نکرده و همین شانس او را پایین خواهد آورد. ضمن اینکه او مشکلاتی فرا فوتبالی دارد که هنوز حل نشده است چرا که اگر حل شده بود لااقل در این سه چهار سال تیم می‌گرفت. دایی پس از اخراج از سایپا و صحبتهای جنجالی که در یک آمفی تئاتر مطرح کرد دیگر نتوانست در فوتبال ایران مربیگری کند.

جواد نکونام هم که طی چند سال اخیر خودش را به عنوان یک مربی موفق نشان داده، بعد از سابقه حضور در کادر فنی کارلوس کی‌روش، حالا گزینه هدایت تیم ملی شده است اما ظاهرا با توجه به دو دستگی در تیم ملی، مطمئنا بازیکنانی که با کی روش مشکل دارند، با نکونام هم به مشکل خواهند خورد و همین دو دستگی با نکونام هم ادامه پیدا خواهد کرد. نکونام در قراردارش با فولاد بند فسخی به نام تیم ملی ندارد.

 قلعه نویی در قراردادش با گل گهر بند فسخ استقلال و تیم ملی دارد و البته از نظر کاریزماتیک هم می تواند دو دستگی بازیکنان را حل و فصل کند. مدیریت رختکن او هم خوب است و کار با ستاره ها را هم بلد است. ظاهرا از دو سه روز پیش با او مذاکراتی انجام شده است.

باید در صورتی که خروجی جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال، قطع همکاری با سرمربی کروات باشد، چه کسی جای او را در تیم ملی خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها