|

رقم قرارداد سید جلال حسینی نصف شد؟!

شنیدیم رقم قرارداد سید جلال حسینی که مربی شده به نسبت سید جلال حسینی بازیکن نصف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد فصل گذشته کاپیتان پرسپولیس ۵ میلیارد تومان بود که امسال پس از کش و قوس های فراوان این مبلغ به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ با اتمام قرارداد سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس زمزمه هایی مبنی بر فرا رسیدن زمان خداحافظی مدافع ۴۰ ساله این تیم از مستطیل سبز به گوش رسید. در همان مقطع شنیده شد یحیی گل محمدی ادامه حضور سیدجلال را به طور کامل در اختیار خودش قرار داده است تا اینگونه احترام کاپیتان اول تیمش را حفظ کند. همچنین سرمربی پرسپولیس گفت‌وگوی خصوصی با کاپیتان تیمش داشت و به او پیشنهاد داد در صورت تمایل می تواند خداحافظی کند و به عنوان دستیار در تیم پرسپولیس بماند. البته این گفت و گو محرمانه ماند و یحیی گل محمدی هم سیدجلال حسینی را تحت فشار نگذاشت و همه چیز را به خود کاپیتان سپرد.

درخواست گل محمدی درباره آینده مدافع باتجربه پرسپولیس باعث شد تا رضا درویش قرار ملاقاتی را با حسینی ترتیب دهد تا این بازیکن پس از جلسه با درویش در این خصوص تصمیم‌گیری کند. سیدجلال حسینی یک مرتبه به دفتر باشگاه رفت اما بدون توافق و خبرخاصی دفتر باشگاه را ترک کرد. او گفت و گویی هم با رسانه ها نداشت تا بر ابهامات دامن بزند و...

چندی بعد ملاقات دیگری میان رضا درویش و سیدجلال حسینی انجام شد و در ادامه کاپیتان تصمیم نهایی خودش را گرفت. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در سن ۴۰ سالگی کفش‌های خود را آویزان کرد. سیدجلال حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، رسما از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. او در حالی در سن ۴۰ سالگی این تصمیم را گرفت که با پایان قراردادش، به کادرفنی پیوست.

شنیدیم طولانی تر شدن پروسه خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، به دلیل نصف شدن مبلغ قراردادش بوده است. البته با توجه به اینکه سیدجلال حسینی سال اول مربیگری خود را پشت سر می گذارد و هنوز مدرک مربیگری هم ندارد مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چندان هم نمی تواند برای یک مربی تازه کار و جوان کم باشد.

به هر حال سیدجلال حسینی یکی از بهترین و فنی ترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران بود که تا سن ۴۰ سالگی آمادگی بالای خودش را حفظ کرد. او نماد فوتبالیستی بود که سالم و به دور از حواشی زندگی کرد و صرفا به فوتبال پرداخت و می تواند در عرصه مربیگری نیز جوانان شایسته و مستعدی به فوتبال ایران معرفی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی