|

فوق ستاره بوندسلیگا تهدید به مرگ شد!

یک گروه ناشناس در شبکه‌ های اجتماعی لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن را تهدید به مرگ کردند.

لینک کوتاه کپی شد

روبرت لواندوفسکی که شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و دنبال جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به بارسلوناست، سرانجام روز گذشته (دوشنبه) بدون خانواده‌اش به شهر مونیخ بازگشت و امروز صبح هم در تست‌های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ حضور یافت تا در ادامه به تمرینات پیش‌فصل باواریایی‌ها ملحق شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ پیوتر کوژمینسکی خبرنگار لهستانی که رابطه خوبی هم با لواندوفسکی دارد و با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم همکاری می‌کند، گزارش داد؛ لواندوفسکی چندین بار از طریق شبکه‌های اجتماعی تهدید به مرگ شده است و از این رو تصمیم گرفت به تنهایی و بدون خانواده به شهر مونیخ بازگردد.

مشخص نیست که این تهدیدها از جانب چه گروهی و چه کسانی انجام شده است، اما می‌توان حدس زد که این تهدیدها از جانب هواداران متعصب بایرن صورت گرفته است.

گفته می‌‌شود بارسلونا آخرین پیشنهاد خود به بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی 33 ساله را ارائه کرده و امیدوار است که این پیشنهاد مورد پذیرش بایرنی‌ها قرار بگیرد و تا پایان هفته این انتقال نهایی شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، بارسلونا و لواندوفسکی پیش از این برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده‌اند.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است. او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها