|

صحبت های عجیب گل محمدی درخصوص نقل و انتقالات پرسپولیس!

گل محمدی دیروز صراحتا از توقف نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خبر داد تا ابهامات موجود در این خصوص را چند برابر کند.

لینک کوتاه کپی شد

آن هایی که مصاحبه دیروز یحیی گل محمدی را دیدند و شنیدند بی تردید حالا نگرانی های شان در مورد روند یارگیری پرسپولیس چند برابر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا هواداران در فضای مجازی از این وضعیت شکایت دارند و گروه زیادی از آنها طی شب گذشته و امروز با وایرال کردن صحبت های سرمربی تیم شان خواهان دریافت پاسخ روشنی از سوی درویش و دیگر مدیران باشگاه هستند که چرا روند پرشتاب جذب بازیکن این همه کند شده و از همه مهم تر این که چه کسی به مدیریت باشگاه دستور داده تا دیگر بازیکنی را جذب نکند؟

آن چه که برای اهالی رسانه مهم به نظر می رسد این است که یک نفر حرف ها و ادعاهای سرمربی پرسپولیس را پیگیری کند. باید پیگیری شود کدام مقام مسئول و بلند پایه، در روند جذب بازیکن، برای باشگاه پرسپولیس اختلال ایجاد کرده و از همه مهم تر این که طبق اظهارات یحیی گل محمدی چرا باشگاه استقلال قادر است به راحتی نقل و انتقالات را ادامه دهد اما پرسپولیس از این کار منع شده است؟ چرا باشگاه پرسپولیس از برگزاری اردوی خارجی در کشور ترکیه منع شده اما طبق ادعای یحیی گل محمدی، باشگاه استقلال قرار است همان اردو را در همان کشور برگزار کند؟ صحبت هایی که البته واکنش باشگاه استقلال را نیز در پی داشت و آن ها از سرمربی پرسپولیس خواستند در امور باشگاه استقلال دخالت نکرده و به آماده سازی تیم خود بپردزاد.

به هرحال یحیی گل محمدی تاکید دارد چرا مسائلی همچون تسویه حساب با بازیکنان پرسپولیس صورت نمی گیرد، اما باشگاه حریف موفق به پرداخت تمام بدهی های فصل قبل شده و حتی پرداختی های این فصل را نیز انجام داده است؟ چرا باشگاه پرسپولیس حق برداشت از 350 میلیارد فروش سهام را ندارد اما استقلال از حق فروش سهام خود استفاده کرده و خرج می کند؟ چرا پرسپولیس این همه برای واریز کردن پول و جذب بازیکن خارجی مثل کاسیانو به مشکل بر می خورد اما باشگاه های رقیب به سادگی بازیکنان خارجی جذب کرده و پول جا به جا می کنند؟

بررسی تمام این اظهارات از سوی یحیی گل محمدی، این ابهام و تردید بزرگ را ایجاد کرده که کدام فرد مسئول و بر چه اساسی، روند مورد نظر رضا درویش و یحیی گل محمدی که برای آماده سازی مجموعه تیمی پرسپولیس در پیش گرفته بودند را متوقف کرده است.

بی تردید تمام این حرف و حدیث ها از همان روزی آغاز شد که سعید صادقی با سر و صدای فراوان پرسپولیسی شد. هایجک این بازیکن توسط رضا درویش از تیم های استقلال، سپاهان، گل گهر و چند تیم لیگ برتری، اطلاعات اشتباهی که در مورد رقم قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس بر سر زبان ها افتاد و لیست پر و پیمان سرخ ها در نقل و انتقالات تا آن مقطع، باعث شد تا فضای مخالفی در برخی رسانه ها و به ویژه فضای مجازی صورت گیرد. رضا درویش از سوی پرسپولیسی ها لقب "پرز" را دریافت کرد و برخی باشگاه های رقیب حتی سرمربی خود را نشناخته بودند. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا در شرایطی که آبی پوشان پایتخت هیچ بازیکنی را جذب نکرده و تنها با سجاد شهبازاده به توافق رسیده بودند، هواداران این تیم با مقایسه روند جذب بازیکن با باشگاه همیشه رقیب، در دو مقطع با تجمع مقابل باشگاه استقلال، مدیریت استقلال و عملکرد آجورلو را به عنوان مدیرعامل باشگاه محبوب شان زیر سوال ببرند.

تمام این اتفاق ها دست به دست هم داد تا شایعه بزرگ شکل بگیرد. برخی رسانه ها و گروهی از خبرنگاران در آن مقطع مدعی شدند به رضا درویش تاکید شده با توجه به روند نقل و انتقالاتی تیم های رقیب و به ویژه استقلال، روند نقل و انتقالاتی پرسپولیس را متوقف کند.

اولین ترکش این حرف و حدیث ها به گادوین منشا گرفت. بازیکنی که برای حضور در پرسپولیس به آب و آتش می زد و حتی قرار گذاشت در یکی از روزهای آخر هفته (پنجشنبه 9 تیرماه ) به باشگاه رفته و رسما با عقد قراردادی دو ساله پرسپولیسی شود. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه روز شنبه 11 تیرماه (دو روز بعد) به یک باره عکس های او با پیراهن مس در رسانه ها منتشر شد تا زمزمه هایی در این مورد که به این بازیکن تاکید شده پرسپولیس اجازه ندارد او را جذب کند، به گوش برسد.

رخ دادن این اتفاقات با ورود استقلال به بازار نقل و انتقالات همراه شد. باشگاه استقلال نفرات زیادی را جذب کرد و حتی با تسویه حساب قرارداد بازیکنان فصل قبل و پرداخت پیش پرداخت فصل آینده، حتی با برخی از طلبکارهای چند سال قبل خود نیر تسویه حساب کرده است. موضوعی که یحیی گل محمدی روز قبل صراحتا به آن اشاره کرده و این سوال را پرسید که چرا پرسپولیس نمی تواند از منبع مالی فروش سهامش استفاده کند اما باشگاه رقیب قادر است از فروش سهام بهره ببرد. چرا استقلال می تواند اردوی خارجی داشته باشد اما برای پرسپولیس این مجوز صادر نمی شود؟ آن هم در رزوهایی که باشگاه پرسپولیس هنوز اندرخم جذب واریز پول رضایت نامه کاسیانو به باشگاه ویزلا است در حالی که شایعه شده باشگاه استقلال اولین قسط پول رضایت نامه محبی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده است.

تمام این ها باعث می شود تا امروز خبرنگاران، اهالی فن و به ویژه هواداران پرسپولیس، به این سوال ویژه و ابهام بزرگ برسند که کدام مقام مسئول تمایلی به تقویت سرخ پوشان پایتخت ندارد و مانع از روند آماده سازی این تیم می شود؟ چرا دو باشگاه بزرگ پایتخت به شکل عادلانه نمی توانند بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند، اردوی خارجی برگزار کنند و پول طلبکاران و بازیکنان خود را بپردزاند؟ مگر هردو تیم دولتی نیستند؟

آن چه از نگاه هواداران پرسپولیس مشخص به نظر می رسد این است که آن ها چند متهم دارند.

مقصر اول شخص رضا درویش است که نتوانسته به عنوان یک مدیرعامل مقتدر عمل کرده و مقابل فشارهای موجود مقاومت کند.

متهم ردیف دوم کسی نیست جز وزیر ورزش که پیش از این نیز از سوی هواداران پرسپولیس به واسطه دیر معرفی کردن هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس متهم شده بود.

نفر بعدی مدیرعامل استقلال است که گفته می شود پس از خریدهای پیاپی پرسپولیس در ابتدا و عقب ماندن از بازار نقل و انتقالات وقتی با تجمع های هوادراان استقلال مواجه شد، از طریق ارتباط های گسترده اش، این مجوز را گرفت تا روند جذب بازیکن باشگاه پرسپولیس متوقف شده تا باشگاه استقلال سر صبر و فرصت موفق شود نفرات مورد نیاز را جذب کند.

این ها متهم های اصلی از سوی هواداران پرسپولیس هستند که از نگاه آنها و البته از نگاه یحیی گل محمدی به شکل کاملا آشکاری مانع آماده سازی تیم محبوب شان شده اند. نیرویی که گل محمدی مدعی است اجازه جذب بازیکن به تیم محبوب شان نمی دهد و به همین دلیل در طول فصل آینده نیز می تواند به همین شکل مانع موفقیت پرسپولیس در رقابت های پیش رو شود. 

ابهاماتی که روز قبل با اظهارات یحیی گل محمدی به اوج خود رسید و موجی از خشم و ناراحتی را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. کاش یحیی گل محمدی شفاف اسم می برد چه کسانی جلوی پرسپولیس ایستاده اند. مبهم حرف زدن کمکی به پرسپولیس نمی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها