|

تکلیف بازیکنان خارجی پرسپولیس چیست؟!

اگر پرسپولیس گزینه های خارجی گل محمدی را جذب کند، باید با چند بازیکن خارجی قطع همکاری کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حال حاضر ۴ بازیکن خارجی  به نام های وحدت هنانوف ، منوچهر صفروف، شیرزد تمیروف و گئورگی گولسیانی را در اختیار دارد. پرسپولیسی ها همچنین در آستانه توافق با کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال هم قرار دارند و قرار است این بازیکن به زودی به تهران بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ به غیر از این نفرات، طبق اعلام یحیی گل محمدی ۲ بازیکن خارجی دیگر هم مدنظر او قرار گرفتند و سرمربی پرسپولیس نام یک هافبک دفاعی و یک مهاجم برزیلی را به باشگاه داده تا برای جذب آن ها اقدامات لازم انجام شود.

طبق قانون سازمان لیگ هر تیم تنها می تواند ۴ بازیکن خارجی در لیست خود داشته باشد که همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. گولسیانی در این فصل به جمع سرخ پوشان اضافه شده و طبیعتا یحیی قید مدافع جدید تیمش را نخواهد زد. به غیر از او و در صورت جذب همزمان کاسیانو و دو بازیکن برزیلی دیگر، لیست خارجی های پرسپولیس پر خواهد شد و باید با بازیکنانی چون تمیروف، هنانوف و صفروف قطع همکاری شود.

موضوع وقتی جالب می شود که بدانید از بین ۴ خارجی مجاز برای هر تیم، حتما یک بازیکن باید آسیایی باشد و به این ترتیب امکان جذب همزمان کاسیانو و ۲ بازیکن برزیلی که به تازگی توسط گل محمدی معرفی شدند، وجود ندارد.

به این ترتیب حضور گولسیانی و هنانوف در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده قطعی است و پرسپولیس تنها ۲ بازیکن خارجی جدید می تواند جذب کند. همچنین جدایی منوچهر صفروف از پرسپولیس قطعی است ولی حضور تمیروف در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده بستگی به خریدهای خارجی پرسپولیس در روزهای آینده خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها