|

(عکس) واکنش جالب مهدی طارمی به صحبت های سردار آزمون

مهدی طارمی یک استوری از درخشش خود در کنار سردار آزمون را بازنشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم تیم ملی ایران استوری اینستاگرامی میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون که صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات است را در حالی بازنشر کرده که عنوان «ترسناکترین خط حمله آسیا» برای این ویدیو انتخاب شده و حالا بازنشر آن می‌تواند نکاتی را در خود داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ این واکنش ستاره خط حمله پورتو به نظر واکنشی است به صحبتهای شب گذشته سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر که تاکید کرده بود مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

پیش از این سردار آزمون به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی با انتشار یک استوری خواستار ادامه حضور دراگان اسکوچیچ شدند و ساعتی بعد چند بازیکن دیگر تیم ملی، این با اعلام برائت از موضع این نفرات، اظهارنظر دیگری را انجام دادند.

پس از آن به نظر سردار و طارمی با یکدیگر صحبت کردند و این مسئله حداقل برای آنها تا حدی حل شد و حالا یک روز پس از صحبتهای آزمون، طارمی به این شکل رابطه خوب خود با مهاجم لورکوزن را نشان داده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها