|

کاسیانو-پرسپولیس؛ قرارداد نهایی می شود یا خیر؟!

مشخص نیست چرا قرارداد کاسیانو دیاز با پرسپولیس نهایی نمی شود. مشکل فنی یا دخالت ایجنت ها؟

لینک کوتاه کپی شد

مدیران پرسپولیس حدود یک ماه است که با کاسیانو و باشگاه ویزلا درحال مذاکره هستند اما هنوز مشخص نیست چرا انتقال این بازیکن به پرسپولیس صورت نگرفته و به نوعی تا حدی پیچیده شده است. حالا کار به جایی رسیده که دخالت چند ایجنت کار جذب این مهاجم را سخت تر هم کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آن چه قطعی به نظر می رسد این است که دلیل اصلی فرسایشی شدن روند مذاکرات به ورود چند مدیربرنامه به این ترانسفر و اقدامات باشگاه پرسپولیس برای حذف برخی ایجنت ها مربوط است، ایجنت هایی که حتی وکالت نامه رسمی از کاسیانو دارند و همین موضوع کارها را پیچیده کرده است.

جالب این که در بلبشوی تلاش باشگاه پرسپولیس برای حذف ایجنت های متعدد، برخی رسانه ها مدعی شدند توافق نهایی حاصل شده و از واریز ۲۰۰ هزار دلار خبر دادند. اخباری که نه تنها تایید نشد بلکه موجی از توقع را در میان اهالی فوتبال ایجاد کرد که با وجود پرداخت این مبلغ، چرا پروسه جذب این بازیکن این همه طولانی شده است. در همین شلوغی، رسانه های دیگری نیز از از جریمه 200 هزار دلاری بابت دیرکرد پرداخت پول رضایتنامه خبر دادند که این خبر نیز از سوی باشگاه تایید نشد و درنهایت مشخص شد این عدد ۶۰ هزار دلار بوده و باشگاه هم هنوز زیر بار امضای آن نرفته است.

به هر روی واقعیت امر این است که توافق نامه ۳ جانبه باشگاه پرسپولیس، کاسیانو و باشگاه ویزلا صورت گرفته اما برای امضای نهایی به برطرف کردن تعدادی از شرط های کاسیانو نیاز است. اگرچه بر سر کلیات توافق شده اما بر سر تعدای از جزییات و بندهای قرارداد اختلاف وجود دارد و جالب این که طی 24 ساعت اخیر، کاسیانو شروط جدیدی را لحاظ کرده و بندهایی در قرارداد گنجانده که برخی آنها اگرچه قابل حل و فصل است اما برخی دیگر کار را سخت کرده است، بندهایی که به وضوح از دخالت ایجنت ها گواهی می دهد.

دلیل دیگر طولانی شدن این پروسه به پرداخت پول رضایت نامه باشگاه ویزلا ربط دارد. در ابتدا عنوان شد که باشگاه ویزلا، پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را می پذیرد اما واقعیت این است که این باشگاه پرتغالی کل پول را یکجا و قبل از سفر کاسیانو به تهران طلب کرده است. موضوعی که البته باشگاه پرسپولیس با پرداخت آن مشکلی ندارد اما چگونگی واریز این مبلغ به بانک های اروپایی با توجه به تحریم هایی که وجود دارد کار را سخت کرده است. به گونه ای که باشگاه طی روزهای اخیر به دنبال این بوده تا از طریق چند صرافی و با تقسیم این مبلغ به رقم های ریزتر این مبلغ را بپردازد. تصمیمی که با توجه به تحریم های موجود زمان بر خواهد بود و در صورت رخ دادن کوچکترین اشتباه کل مبغ 300 هزار دلار بلوکه خواهد شد.

به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که طولانی شدن روند جذب این بازیکن با اعتراض یحیی گل محمدی هم مواجه شده و باید دید باشگاه چه خواهد کرد. درویش و مدیرانش با توجه به شرایط خاص ایجاد شده، صحبت های یحیی گل محمدی و حساسیت ها؛ ترجیح داده اند در خصوص این پرونده سکوت اختیار کنند و فعلا خبر تازه ای نیست. فقط باید فالو کردن پیج باشگاه پرسپولیس از سوی کاسیانو و حتی غیبت سه روزه این بازیکن در تمرینات تیم باشگاهی اش را به عنوان اخبار خوش برای هواداران پرسپولیس تلقی کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها