|

آخرین وضعیت وحید امیری برای بازی در پرسپولیس و تیم ملی

وحید امیری بعد از انجام عمل جراحی هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده و این مسئله باعث ایجاد تردیدهایی درباره آینده فوتبالی او شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم فصل گذشته لیگ برتر بود که وحید امیری کاپیتان باتجربه سرخ‌پوشان از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که امیری دچار پارگی دیسک کمر شده و قادر به همراهی سرخ‌پوشان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ امیری خود را مهیای انجام عمل دیسک کمر کرد و در نهایت 22 اردیبهشت‌ماه زیر تیغ جراحان رفت تا دوران نقاهت مصدومیت او آغاز شده و رفته‌رفته آماده حضور دوباره در میادین ورزشی شود. پزشک معالج ستاره پرسپولیس اعلام کرده بود که وحید امیری برای آغاز تمرینات فوتبالی نیازمند 3 ماه زمان بوده و این مسئله بدان معناست که امیری تا مردادماه نمی‌تواند در تمرینات پرسپولیس حضور یابد.

دفاع چپ مدنظر گل‌محمدی به آغاز فصل می‌رسد؟

وحید امیری هر چند در پست وینگر چپ تخصص دارد، اما یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید برای استفاده از امیری در پست دفاع چپ حساب کرده و با توجه به کمبود بازیکن در این پست، قرار است امیری به عنوان دفاع چپ اصلی سرخ‌پوشان استفاده شود و محمدمهدی احمدی جوان هم ذخیره او خواهد بود. علی نعمتی دیگر مدافع سرخپوشان، تا زمان رهایی امیری از بند مصدومیت احتمالا مدافع چپ پرسپولیسی‌ها خواهد بود.

ستاره پرسپولیس در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند از اواخر مردادماه به تمرینات پرسپولیس اضافه شود و به نظر می‌رسد چند هفته ابتدایی لیگ را غایب خواهد بود و در ادامه می‌تواند با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم به میدان برود.

امیری در جام جهانی؟ مشکلی وجود ندارد

تیم ملی فوتبال ایران باید از اواخر آبان‌ماه در مسابقات جام جهانی 2022 قطر شرکت کند و آخرین فیفادی پیش از جام جهانی هم در اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد. با این وصف، وحید امیری برای حضور در فهرست تیم ملی مشکلی ندارد و می‌تواند با گذر از مصدومیت مجدداً پیراهن تیم ملی را به‌دست آورد و شایعات مطرح شده پیرامون تداوم مصدومیت او تا بعد از جام جهانی صحت ندارد.

امیری در روزهای گذشته که التهاب زیادی میان بازیکنان تیم ملی شکل گرفته بود، بعد از همراهی ابتدایی با سردار آزمون، واکنشی متفاوت از سایر ملی‌پوشان از خود نشان داد و خواستار اتحاد و همدلی شد و به نظر می‌رسد این ستاره باتجربه می‌تواند نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها