|

زمان حضور سوپراستار در استقلال مشخص شد!

با وجود توافق‌ اولیه و حتی امضا‌ های الکترونیکی بین کاوه رضایی و استقلال، او هنوز به تهران نیامده تا همه چیز نهایی شود

لینک کوتاه کپی شد

ستاره سابق خط حمله آبی‌ها، که مذاکراتی را از طریق مدیر برنامه‌هلایش با استقلالی‌ها انجام داده و توافق‌های اولیه انجام شده، اما ظاهرا باشگاه استقلال می‌خواهد قرارداد دو ساله باشد و کاوه رضایی روی یک ساله بودن قرارداد اصرار دارد که باید دید طرفین به چه نحوی با هم توافق کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بعد از جدایی قطعی رودی ژستد از استقلال، آبی‌ها به دنبال یک مهاجم تمام‌کننده بودند و در حالی که کاوه رضایی گزینه بسیار خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رفت، مذاکرات را با این لژیونر ایرانی آغاز کردند و به توافقات خوبی نیز با او دست پیدا کردند، اما مدت زمان قرارداد یک چالش بین استقلال و رضایی است. گفته می‌شود این مهاجم فصل گذشته باشگاه شارلوا علاوه بر ماجرای مدت زمان قرارداد، بر سر چند بند قراردادش با مدیران استقلال اختلاف نظر‌هایی جزیی هم داشته که البته حل و فصل شده است.

رضایی که دورانی پرنوسان را در فوتبال بلژیک سپری کرده و فصل گذشته در این لیگ چندان موفق ظاهر نشده است، حالا در فصل منتهی به جام جهانی دوباره قصد دارد به ایران برگردد و با درخشش در لیگ برتر، شانسش را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی محک بزند. البته رضایی پس از گذراندن تست‌های ایفمارک و در صورت بی مشکل بودن می‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند و رسما استقلالی شود. رضایی پنج ماه پیش از ناحیه نازک نی دچار شکستگی و مصدومیت شد که البته نزدیکان او معتقدند که خوب شده و از تست‌های پزشکی ایفمارک می‌تواند سربلند بیرون بیاید.

رضایی قرار بود که اوایل این هفته به تهران بیاید، اما او به دلیل داشتن چند کار اداری، حضورش را به اوایل هفته آینده موکول کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها