|

درخواست نامتعارف کاسیانو از پرسپولیس!

ماجرای پرسپولیسی شدن کاسیانو دیاز با هزار مشکل رو به رو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

روزی نیست که یک خبر جدید در خصوص گزینه مدنظر یحیی گل محمدی منتشر نشود. باشگاه پرسپولیس بیشتر از یکماه است که درگیر جذب کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است ولی هنوز موفق به انجام این کار نشده است. در حالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن انجام شده بود، کاسیانو به دلیل برخی ابهامات به ایران نیامد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  وانانیوز؛ چند روز قبل ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی برخی از مفاد قرارداد اعتراض داشت و همچنین درخواست های عجیبی هم مطرح کرد. بلافاصله پس از این ایمیل، نامه ای نیز از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس رسید که تاکید داشت پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی های این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس مرتفع کرده و پس از جلب رضایت او، مبلغ رضایتنامه را واریز کنند.

همین موضوع باعث شد طی چند روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال مرتفع کردن نگرانی های این مهاجم برزیلی باشند و به برخی اعتراض هایی که روی برخی بندهای قرارداد داشته، پاسخ دهند. گویا نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل هایی که از داخل ایران و برخی ایجنت ها دریافت کرده، نوع و چگونگی دریافت آپشن ها و همین طور به موقع دریافت کردن مبالغ قراردادش است و باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد خیال کاسیانو را از این بابت راحت کند که مشکلی بابت این بندهای مالی وجود ندارد.

با وجود اطمینان خاطر باشگاه پرسپولیس به کاسیانو برای پرداخت به موقع حق و حقوقش، این بازیکن از مدیران پرسپولیس یک درخواست عجیب داشت. کاسیانو به مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای آمدن به ایران یک خانه لوکس در منطقه زعفرانیه تهران می خواهد. موضوعی که تعجب مدیران پرسپولیس را در بر داشت. آن ها در واکنش به این درخواست عجیب می گفتند: مگر کاسیانو تهران را بلد است که می خواهد در زعفرانیه خانه داشته باشد.

به نظر می رسد توصیه های ایجنت ایرانی این بازیکن باعث شد تا کاسیانو چنین درخواستی داشته باشد. حال مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با درخواست های این بازیکن و مدیربرنامه های او موافقت خواهد کرد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها