|

رامین رضاییان در نزدیکی تیم رقیب؛ پاتکی سنگین!

ممکن است رامین رضائیان پرسپولیسی، جانشین دانیال اسماعیلی فر در سپاهان شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

پس از آنکه ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان گزینه‌های مختلفی را برای پست دفاع راست زیر نظر گرفته و حتی قصد داشت وریا غفوری را به جمع زردپوشان اضافه کند، درنهایت به نظر می‌رسد خرید بعدی زردپوشان برای این پست رامین رضائیان باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ رضائیان پیش از حضور مورایس در ایران هم برای مذاکره رودروی محمدرضا ساکت و مدیران باشگاه سپاهان قرار گرفته بود، اما درخواست مالی‌اش مانع از امضای کاغذ همکاری دو طرفه شد. با این حال با گذشت یک ماه پس از آن مذاکرات دوباره نظر ژوزه مورایس به رامین رضائیان جلب شده و سپاهان به احتمال زیاد این مدافع ایرانی ساکن فعلی شهر دوحه را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که در جام جهانی 2018 عضو  تیم ملی بود، اما پس از تغییر و تحولات تیم ملی دیگر مدنظر  سرمربی جدید قرار نگرفت.

رامین در فصل گذشته نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد اما درنهایت جای خود را به دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان داد و حالا اگر او به سپاهان برود جابجایی جالبی در این خط بین دو مدافع قهرمانی نیم فصل شکل گرفته است.

سپاهان البته فصل گذشته نیز در پست دفاع راست فقط دانیال اسماعیلی‌فر را برعهده داشت و به نظر می‌رسد با توجه به جدایی این بازیکن و همینطور رضا میرزایی که یکی دو مسابقه در این پست بازی کرد، حتی در صورت جذب رامین رضائیان نیز یک بازیکن دیگر در این پست جذب کند.

طلایی‌پوشان اصفهانی که با ژوزه مورایس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم وارد مسابقات خواهند شد، هنوز خلاهای زیادی برای ساختن تیمی قدرتمند در پیش دارند که بی‌شک یکی از آنها جذب یک مدافع راست تاثیرگذار و تعیین کننده است که به نظر می‌‎رسد رامین رضائیان توانسته علاقه کادر فنی پرتغالی سپاهان را جلب کند و احتمالا به زودی شاهد نهایی شدن این خرید پر سر و صدا خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها