|

دستور عجیب ریکاردو ساپینتو به بازیکنان استقلال!

ریکاردو ساپینتو پرتغالی قوانین سختگیرانه ای برای بازیکنان استقلال درنظر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

قوانین سخت گیرانه سرمربی جدید استقلال برای شاگردانش وضعیت جدیدی را در اردوی استقلال به وجود آورده است به ویژه آنکه مرد پرتغالی به بازیکنانش هشدار داده در صورت تخطی از قوانین وی به شدت پشیمان خواهند شد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی؛ ریکاردو ساپینتو روی شرایط زندگی خارج از مستطیل سبز شاگردانش هم نگاه ویژه‌ای دارد و اصلاً نمی‌خواهد آنها براحتی حاصل زحمات کادر‌فنی را بواسطه حرکات غیر حرفه‌ای بر باد بدهند. سرمربی استقلال اصرار دارد بحث تغذیه زیر نظر او باشد و بازیکنان پس از آغاز مسابقات در روزهایی که خبری از اردو نیست هم دقیقاً بر اساس فرم‌بندی مد‌نظر او سیستم غذایی خود را تدوین کنند و میزان کالری که روزانه می‌گیرند کاملاً بر اساس چیزی باشد که ریکاردو تعیین کرده است.

نکته دیگری که این مربی روی آن اصرار فراوانی دارد، خواب منظم بازیکنان است. ساپینتو اصلاً نمی‌خواهد شاگردانش تا دیر وقت بیدار باشند و از طرف دیگر تا حوالی ظهر بخوابند. به همین دلیل تأکید کرده که برای خواب منظم استقلالی‌ها نیز برنامه دارد و شاید در برخی روزها صبحانه خوردن آنها کنار یکدیگر را اجباری کند تا خیالش جمع شود همه بازیکنان مجبورند شب زود بخوابند و صبح نیز زود بیدار شوند.

مساله مهم دیگری که برای سرمربی پرتغالی بسیار حائز اهمیت است دوری بازیکنان از فضای مجازی است، او به بازیکنانش صراحتا گفته اگر متوجه شود فضای مجازی برای بازیکنی اولویت دارد قطعا او را به خانه خواهد فرستاد تا با آرامش کامل با موبایل بازی کند، چون برای بازیکن حرفه ای فوتبال موبایل یعنی خودکشی! با این تفاسیر به نظر می ‌رسد بازیکنان استقلال فعالیت خود را در فضای مجازی به شکل قابل توجهی کاهش دهند تا مورد خشم آقای سرمربی قرار نگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها