|

ستاره محبوب این روزهای ریکاردو ساپینتو!

جعفر سلمانی، مدافع چپ ااستقلال این روزها به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ریکاردو ساپینتو این روزها به دقت جعفر سلمانی فوتبالیست ۲۵ ساله خوزستانی استقلالی ها که هم تکنیکی است و هم دقت پاس هایش نسبت به دیگر هم‌تیمی‌هایش بالاست را زیر نظر دارد. این بازیکن در طول هفته گذشته بارها در فوتبال درون تیمی و تمرینات، مورد تشویق سرمربی پرتغالی قرار گرفته و مشخص است که ساپینتو برای مسابقات لیگ برتر حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در همین باره باید گفت ساپینتو در صحبت با سلمانی به او گفته که چطور نتوانسته در مدت زمان حضور در باشگاه پورتیموننزه پرتغال جایگاه ثابتی برای خودش پیدا کند و به او گفته در صورت گوش کردن به دستورات تاکتیکی اش قطعاً می تواند در استقلال به یکی از مهره های تاثیر گذار و اصلی استقلال تبدیل شود. از نزدیکان به تیم خبر می رسد او همچنین درباره این بازیکن تحقیق کرده و متوجه شده که سلمانی فصل گذشته چهار گل برای استقلال گل زده که سه گلش گل های سه امتیازی بوده است و نه امتیاز از مجموع امتیازات استقلال در سالی که قهرمان شد توسط جعفر سلمانی به دست آمده است.

ناگفته نماند؛ در بازی درون تیمی پنج شنبه هفته گذشته نیز جعفر سلمانی تک گل تیم مشکی‌پوشان را وارد دروازه تیم آبی‌پوشان کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها