|

استقلال بی خیال خرید ستاره گران قیمت شد!

با تمدید قرارداد عارف غلامی با استقلال مسئولان این باشگاه دیگر خواهان جذب سامان فلاح نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

طی روزهای گذشته سامان فلاح مدافع جوان و دهه هشتادی پیکان گزینه اصلی استقلالی‌ها برای تقویت خط دفاعی این تیم بود. مسئولان استقلال که مذاکرات شان با عارف غلامی برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده بود و تا شب گذشته این ماجرا ادامه داشت برای استخدام مدافع جوان خودروسازان اقدام کرده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اگرچه مسئولان پیکان رقم بالایی را برای صدور رضایت‌نامه فلاح درخواست کردند اما استقلالی‌ها همچنان این بازیکن را می‌خواستند تا اگر با عارف غلامی به توافق نرسیدند، برای جذب فلاح رسما اقدام کنند. حالا با تمدید قرارداد عارف غلامی با استقلال، رسما این تیم از جمع مشتریان سامان فلاح کنار رفت.

این در حالی است که دو باشگاه سپاهان و پاختاکور ازبکستان نیز درخواست خود برای جذب سامان فلاح را به پیکان ارائه کردند اما با وجود مذاکرات صورت گرفته مدیران پیکان با دو باشگاه مطرح ایرانی و خارجی نیز به توافق نهایی نرسیدند.

سامان فلاح که عضو تیم ملی امید ایران هم هست، 3 سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده و با توجه به اینکه او متولد 80 است مسئولان باشگاه تهرانی به راحتی حاضر به صدور رضایت‌نامه اش برای تیم های دیگر نیستند. مساله‌ای که احتمالا باعث می‌شود این بازیکن جوان و آینده‌دار در لیگ بیست و دوم نیز پیراهن پیکان را برتن کند و همچنان زیر نظر مجتبی حسینی به فوتبال خود ادامه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها