|

پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی با مشکل رو به رو شده است!

با توجه به خارجی های پرسپولیس، این تیم برای جذب بازیکن دچار محدودیت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گل محمدی یک هافبک و یک مهاجم برزیلی که هر دو سابقه بازی در سری بی و عضویت در سری آ را داشته و یکی از آنها در سری آ بازی هم کرده را به باشگاه معرفی کرده اما به نظر می رسد یکی از انها جذب خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ طبق قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر، هر تیم برای انتقال بازیکنان خارجی باید یک بازیکن آسیایی داشته باشد، از این رو حضور و ادامه همکاری هنانوف با پرسپولیس قطعی به نظر می رسد. 

با توجه به این که پرسپولیس نیز مثل بقیه تیم ها تنها مجاز به جذب 1+3 بازیکن خارجی است و از آن جایی که گولسیانی جذب شده و هنانوف نیز آسیایی است، باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی از بین 2 بازیکن برزیلی جدیدی که به باشگاه معرفی شده اند و کاسیانو، تنها دو بازیکن جذب خواهند شد

دو بازیکن برزیلی که گل محمدی به تازگی به باشگاه معرفی کرده هردو جوان هستند که البته یکی از این دو بازیکن قرارداد دارد. هافبک مدنظر زیر ۲۱سال است و مهاجم معرفی شده ۲۵سال سن دارد. هر دو گزینه جوان و پرتحرک هستند و یکی از انها ایستگاهی زن و پنالتی زن تیمش هم هست.

حال باید دید درنهایت گل محمدی از بین کاسیانو و این دو بازیکن برزیلی کدام نفرات را انتخاب خواهد کرد. گفتنی است تنها در صورتی هردو برزیلی جوان به پرسپولیس منتقل می شوند که پرونده جذب کاسیانو متوقف شده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها