|

نقل و انتقالات پرسپولیس فعلا تعطیل شد؟!

در روز های اخیر کمتر خبری از پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات به بیرون درز پیدا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

رسیدن اخبار ریز و محرمانه باشگاه پرسپولیس به برخی ادمین های فضای مجازی به شدت باعث گره خوردن کار نقل و انتقالاتی سرخ پوشان در چند مقطع شد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ داستان از این قرار است که برخی از مدیران رده متوسط باشگاه پرسپولیس برای این که جایگاه خوبی در فضای مجازی پیدا کرده و از تیغ تیز کانال ها و پیج هایی که هر چند وقت یک بار علیه مدیران باشگاه موضع گیری می کنند در امان بمانند، به طریقی سعی می کنند با در اختیار گذاشتن اخبار نقل و انتقالاتی خود را بیمه کرده و به نوعی طرح رفاقت با ادمین ها ایجاد کنند. اتفاقی که نه تنها باعث شد بازیکن جوانی با چند برابر قیمت راهی تیم دیگری شود، بلکه نزدیک بود حتی پروژه جذب سعید صادقی نیز متوقف شود.

در ادامه این خودشیرینی ها کار به جایی رسیده که امروز واقعا مشخص نیست کاسیانو پرسپولیسی خواهد شد یا نه چرا که مطرح کردن نام این بازیکن باعث دخالت ایجنت ها شد و حالا پرونده این انتقال کاملا گره خورده است.

موضوع زمانی جالب می شود که تنها چند ساعت بعد از مصاحبه یحیی گل محمدی مبنی بر معرفی دو بازیکن جدید و دستیارش به باشگاه، تعدادی از ادمین های فضای مجازی، چند نام را پشت هم ردیف کردند تا این نفرات در آستانه قرار گرفتن در وضعیتی مشابه کاسیانو باشند اما درنهایت رضا درویش از مدیران میانی خود خواست کمتر اخبار نقل و انتقالاتی را به بیرون از مجموعه انتقال دهند و همین توصیه باعث شده طی چند روز اخیر کمتر شاهد اخباری از این دست در فضای مجازی و حتی رسانه ها باشیم.

به هر روی این سکوت باعث شده تا مشخص نباشد پرونده جذب کاسیانو کاملا بسته شده یا پیگیری ها ادامه دارد. اصلا جذب دو بازیکنی که گل محمدی به باشگاه معرفی کرده و همین طور دستیار اروپایی او در چه مرحله ای است؟

فقط همین قدر می دانیم که درویش به هواداران باز هم اطمینان خاطر داده که مشکلات برطرف خواهد شد و موضوعی برای نگرانی وجود ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها