|

کار سخت کاپیتان استقلال در لیگ بیست و دوم

گلر با تجربه استقلال در فصل آینده مسئولیت‌ های تازه و البته حساسی را برعهده خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر برای فصل جدید انگیزه‌های متفاوتی دارد. گلر شیرازی استقلال که با جدایی وریا غفوری به عنوان کاپیتان اول استقلال شناخته می‌شود، سودای بالا بردن جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را در سر دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسینی که دو بار با استقلال به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرده و یک بار هم جام حذفی را برنده شده، این فرصت را دارد تا در فصل آینده اولین جام را به عنوان کاپیتان با استقلال تصاحب کند.

انگیزه قرارگرفتن در لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی، دیگر محرکی است که سیدحسین را برای درخشش در فصل پیش رو ترغیب می‌کند. او که بعد از کسب دستکش طلایی لیگ برتر در فصل گذشته با حضور در جمع سه دروازه‌بان اصلی اسکوچیچ برای تیم ملی مزدش را گرفته، فصل آینده فشاری سنگین‌تر از قبل را برای موفقیت در استقلال متحمل خواهد شد چرا که به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن این تیم، در غیاب وریا به عنوان بزرگتر و کاپیتان اول باید کمک‌حال باشگاه و سرمربی باشد.

انتشار تصاویری از تمرین پرفشار صبح امروز این دروازه‌بان در کانال رسمی باشگاه هم به خوبی مشخص می‌کند حسینی خودش را برای یک فصل سخت و طاقت‌فرسا آماده کرده است. جایی که تمرینات مربی موردعلاقه و البته موفقش بهزاد غلامپور، نفسش را بند آورده و وزنه‌های سنگین را به دنبال خودش می‌کشاند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی