|

سرانجام سوپراستار به بارسلونا پیوست

سرانجام و پس از مدت ها انتقال روبرت لواندوفسکی لهستانی به بارسلونا نهایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ ، روبرت لواندوفسکی ۳۳ ساله با عقد قراردادی به بارسلونا پیوست. مبلغ انتقال لواندوفسکی به بارسلونا 5+45 میلیون یورو می باشد و قراردادی ۳ ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر بین مهاجم لهستانی و بلوگرانا امضا شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی بود که لواندوفسکی از تمایل خود به ترک بایرن مونیخ و پیوستن به بارسلونا پرده برداشت و در مصاحبه های مختلف بر تصمیمش پافشاری می کرد اما در طرف مقابل، مدیران بایرن مونیخ تا روزهای پایانی بر ماندن مهاجم لهستانی و احترام به قراردادش با این تیم که یک سال دیگر اعتبار داشت، اصرار می ورزیدند. پس از کش و قوس های فراوان، روز گذشته جمعی از خبرنگاران معتبر دنیای فوتبال از جمله رومانو و دی مارتزیو اعلام کردند این انتقال نهایی شده است و دقایقی قبل نیز سایت باشگاه بایرن مونیخ، جدایی لواندوفسکی را به طور رسمی تایید کرد. 

لواندوفسکی در جولای ۲۰۱۴ از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و در مدت زمان حضورش در جمع باواریایی ها، ۳۷۵ بازی انجام داد که حاصل آن، آمار فوق‌العاده ۳۴۴ گل و ۷۲ پاس گل بود. ۸ قهرمانی در بوندس لیگا، ۵ قهرمانی در سوپر کاپ آلمان، ۱ قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، ۳ قهرمانی جام حذفی آلمان، ۱ قهرمانی لیگ قهرمانان و ۱ قهرمانی در جام باشگاه های جهان، افتخارات تیمی روبرت لواندوفسکی در ۸ سال حضورش در بایرن مونیخ به شمار می روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی