|

(عکس) تکنولوژی جدید در تمرینات رئال مادرید؛ ماسک فوق ویژه!

رئالی ها این روز ها تمرینات خود را برای فصل آینده شروع کرده اند و زیر نظر بدنساز خود آنتونیو پینتوس به انجام تمرینات مشغول هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در تصاویری که از تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید منتشر شده است، می بینیم که بازیکنان رئال مادرید ماسک هایی ویژه بر چهره دارند که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها هم مورد توجه واقع شده اند. اما این ماسک ها برای چیست؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ آنتونیو پینتوس، بدنساز ایتالیایی رئال مادرید درباره این ماسک ها گفته است که این ماسک ها شرایطی مثل شرایط حضور در ارتفاع را برای بازیکنان شبیه‌سازی می کند.

بدین صورت که سطح اکسیژن کمتری هنگام فعالیت بدنی بالا به بازیکن می رسد. این قضیه علاوه بر تقویت قدرت تنفسی بازیکنان باعث می شود تا اطلاعاتی هم درباره شرایط جسمی بازیکنان و وضع تنفسی او در اختیار پزشکان رئال مادرید و همچنین کادر فنی قرار بگیرد. با استفاده از این اطلاعات می توان بفهمید که بازیکن در چه سطحی از لحاظ تنفسی قرار دارد و آیا همچنان می تواند به فعالیت بالا ادامه دهد و یا اینکه باید روند او را تغییر داد. در واقع می توان فهمید که بازیکن در حال حاضر به چه نوع از تمرینی نیاز دارد.

yhttttg

16580439302355

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها