|

چند پیشنهاد برای مهاجمان پرسپولیس؛ تمیروف و عبدی جدا می‌شوند؟

دو مهاجم خط حمله پرسپولیس با پیشهادهای خوبی روبرو شده‌اند که امکان دارد منجر به جدایی آن‌ها از پرسپولیس شود.

لینک کوتاه کپی شد

خط حمله پرسپولیس یکی از چالش‌های یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته بود، چرا که عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل نتوانستند انتظارات سرمربی سرخ‌پوشان را برآورده کنند و تلاش گل‌محمدی برای جذب مهاجم خارجی مناسب هم ناکام بود و در نهایت شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست که او هم در نیم‌فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان تنها یک گل توانست به‌ثمر برساند و عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی بخش هجومی خط میانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم را شکل خواهند داد اما با وجود حضور ستاره‌های خلاق و بازی‌ساز در خط هافبک پرسپولیس، همچنان دغدغه هواداران این باشگاه فقدان مهاجم تمام‌کننده مناسب و به اصطلاح شش‌دانگ است. سرخ‌پوشان در بازار تابستانه به دنبال جذب سجاد شهباززاده بودند اما او استقلال را انتخاب کرد تا مدیران پرسپولیس ناکام در جذب گزینه نخست مدنظر یحیی گل‌محمدی باشند. بعد از شهباززاده، پرسپولیسی‌ها سراغ جذب جذب گادوین منشا هم رفتند که او را هم نتوانستند جذب کنند.

مهدی عبدی، شرزود تمیروف و حامد پاکدل مهاجمان در دسترس کادرفنی پرسپولیس برای فصل جدید هستند و سرمربی سرخ‌پوشان به شدت به دنبال جذب دو مهاجم خارجی است. کاسیانو دیاس گزینه اول گل‌محمدی بود که همچنان مذاکرات برای جذب او در جریان است و به تازگی سرمربی پرسپولیس نام یک مهاجم دیگر را هم به مدیران باشگاه ارائه کرده و امیدوار است درویش و همکارانش بتوانند گزینه‌های خارجی مدنظر او را جذب کنند.

عبدی به «چاوز» می‌رود؟

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در فصل گذشته بهترین گلزن تیمش بود و 7 بار توانست برای سرخ‌پوشان در لیگ برتر گل بزند، با پیشنهادی انتقال قرضی به لیگ پرتغال برای حضور در تیم چاوز مواجه شده اما هنوز مدیران باشگاه پرسپولیس با جدایی او موافقت نکرده‌اند. عبدی درباره انتقال احتمالی خود به لیگ پرتغال واکنشی نشان نداده و با توجه به قراردادش با پرسپولیس، تصمیم‌گیری را به مدیران باشگاه واگذار کرده است.

عبدی با توجه به مصدومیت پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر و خروج نام او از فهرست پرسپولیس، گزینه نخست یحیی گل‌محمدی در خط حمله سرخ‌پوشان برای فصل جدید است و بعید به نظر می‌رسد با جدایی او به چاوز موافقت شود، مگر آن‌که با جذب دو مهاجم مدنظر گل‌محمدی، تصمیم سرمربی پرسپولیس تغییر کند.

تمیروف شاگرد مطهری می‌شود؟

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس با توجه به عدم جذب مهاجم به تمرینات پیش‌فصل تیمش دعوت شده و در روزهای گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور یافته و امیدوار است بتواند نظر کادرفنی پرسپولیس را برای فصل جدید جلب کند. البته که او با یک گل زده در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم عملکردی ناامیدکننده را از خود به ثبت رسانده و همین عملکرد باعث شده تا کادرفنی پرسپولیس رضایت فنی لازم را از وی نداشته باشند.

تمیروف در صورت جذب دو مهاجم خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا خواهد شد، او البته در حال حاضر هم پیشنهادی را از باشگاه نساجی دریافت کرده و منتظر چراغ سبز گل‌محمدی است تا پای میز مذاکره با مدیران باشگاه قائمشهری بنشیند و درباره آینده مسیر فوتبالی خود تصمیم‌گیری کند. به جز نساجی شنیده می‌‍شود که مهاجم ازبک پرسپولیس از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد و آینده حضور او در جمع سرخ‌پوشان مشخص نیست. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها