|

ترکیب 11 نفره بارسلونا؛ باتجربه، تکنیکی و ترسناک!

بارسلونا با خریدهای تابستانی جدید خود قطعا ترکیبی کامل تر و خطرناک از فصل قبل در اختیار خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بارسلونا پس از کشمکش های بسیار بالاخره موفق به جذب رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ شد. انتقالی تا 2025 با بند تمدید یک ساله و به ارزش 45 + 5 میلیون یورو. بارسلونا به تمام اهدافش برای تقویت خط حمله خود رسید و از این پس به دنبال تقویت خط دفاع خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ باشگاه کاتالان 4 روز پیش، انتقال رافینیا، بال راست برزیلی را از لیدز نهایی کرده بود. انتقالی به ارزش 58 + 9 میلیون یورو برای بازیکنی که فصل قبل در 36 بازی توانسته بود 11 گل بزند و سه پاس گل بدهد. رافینیا در بال راست، لواندوفسکی مهاجم نوک و فران تورس که ژانویه گذشته از سیتی جذب شد نیز بال چپ خواهد بود. امریک اوبامیانگ، عثمان دمبله و آنسو فاتی نیز مترصد فرصت برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهند بود و در واقع ذخیره هایی مطمئن محسوب می شوند.

لواندوفسکی فصل قبل 50 گل در همه رقابت ها برای بایرن به ثمر رساند و با او ثبت حداقل 30 گل در یک فصل تضمین شده است. او بهترین بازیکن سال فیفا و برنده کفش طلای 2022 است و یک خرید عالی برای بارسلونا. آبی اناری ها فرانک کسیه و کریستنسن را نیز به خدمت گرفته اند و به دنبال جذب جولز کنده، مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا نیز هستند.

در حال حاضر و با خریدهای جدید به نظر می رسد ترکیب 11 نفره ژاوی برای بارسلونا اینچنین باشد: تراشتگن، سرجینیو دِست(سزار آسپلیکوئتا)، جرارد پیکه(کنده)، آرائوخو، جوردی آلبا(آلونسو)، سرخیو بوسکتس، گاوی، پدری، رافینیا، لواندوفسکی و فران تورس.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها