|

ملی پوش عراقی در راه لیگ برتر!

مدافع چپ ملی پوش تیم عراق در یک برنامه تلویزیونی از سفرش به ایران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ضرغام اسماعیل، مدافع چپ تیم ملی عراق که در سالهای گذشته همواره صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در لیگ ایران و پرسپولیس مطرح بود، این بار فاصله‌ای تا پیوستن به یکی از تیم‌هیا فوتبال ایران ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ ضرغام که چندین بار در لباس تیم ملی عراق برابر تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته، در برنامه تلویزیونی کورره تلویزیون عراق که اجرای آن برعهده علی سالم است حاضر شد در خصوص آینده فوتبالی‌اش صحبت کرد. اسماعیل که با تیم الطلبه عراق قرارداد بسته اما بندی برای جدایی‌اش با پیشنهاد خارجی وجود دارد، در این برنامه از فوتبال ایران به عنوان مقصد خودش نام برد و عنوان کرد که دو روز دیگر برای عقد قرارداد با این تیم ایرانی وارد ایران خواهد شد. موضوع جالب در خصوص تیم مورد نظر ضرغام اسماعیل این است که این بازیکن در برنامه دیشب در مورد آن گفت:" تقریبا سوم!"

با این حساب به نظر می‌رسد منظور ضرغام اسماعیل از تیم تقریبا سوم، گل‌گهر سیرجان است که اگر هفت امتیاز از این تیم در جدول سال گذشته کم نمی‌شد می‌توانست در رده سوم جدول قرار بگیرد. احاطه ضرغام روی این موضوع هم از تحقیق کامل ضرغام در مورد گل‌گهر و جدی بودن این انتقال حکایت دارد.

با این حساب به نظر می‌رسد این بازیکن ۲۸ ساله که فصل گذشته در شش بازی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت را به زودی در فوتبال ایران ببینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها