|

حمله هواداران پرسپولیس به ستاره جدا شده!

رامین رضاییان مدافع راست پیشین پرسپولیس در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان بعد از چند فصل حضور در فوتبال قطر ، در نیم فصل دوم سال گذشته دوباره به پرسپولیس بازگشت. بازگشتی که خیلی موفقیت آمیز نبود و رامین خیلی نتوانست به پرسپولیس کمک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ رضاییان که هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس دریافت نکرد، خیلی خوب می‌دانست که جایی در تفکرات یحیی گل محمدی ندارد و عمر حضور مجددش در پرسپولیس خیلی کوتاه است. او که تلاش زیادی کرد در پرسپولیس بماند، در نهایت وقتی که از این موضوع نا امید شد، با عقد قراردادی به سپاهان پیوست

بعد از انتشار عکس رامین با پیراهن سپاهان برخی از هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکن سابق تیمشان موضع گرفتند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آن‌ها معتقد بودند، رامین نباید به تیم‌هایی که رقیب مستقیم پرسپولیس هستند می‌رفت. به خصوص اینکه هواداران پرسپولیس و سپاهان اصلا میانه خوبی با هم ندارند.

نکته اصلی که باعث انتقاد هواداران پرسپولیس از رضاییان شد، مربوط صحبت‌هایی چندی قبل این بازیکن در تلویزیون بود. رامین در صحبت‌هایش با قاطعیت عنوان کرد، پول ارزش ناراحت کردن هواداران پرسپولیس را ندارد و هیچوقت کاری نخواهد کرد که آن‌ها را برنجاند.

مدافع سابق تیم ملی همچنین مدعی شد تحت هیچ شرایطی به استقلال نخواهد رفت و دوست دارد در ایران فقط برای پرسپولیس بازی کند. اتفاقی که رخ نداد و رامین بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس ، نه تنها پیراهن تیم دیگری را در فوتبال ایران خواهد پوشید، بلکه به یکی از رقبای اصلی پرسپولیس پیوست.

هواداران پرسپولیس هم با بازنشر این صحبت‌های رامین او را به دروغگویی و پولکی بودن متهم کردند و حسابی علیه او در فضای مجازی پست و استوری گذاشتند. قطعا جدال او با پرسپولیس در فصل آینده حواشی زیادی را در بر خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی