|

فدراسیون فوتبال عجیب کمیه فنی دارد!

دقایقی پیش دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران ابقا شد.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ در حالی امروز روی نیمکت تیم ملی ابقا شد که هفته گذشته برکناری اش در کمیته فنی فدراسیون فوتبال مصوب شد و گویا خود هیات رییسه هم از این کمیته درخواست کرده بود برکناری این سرمربی را مصوب کند اما حالا پس از چند روز، هیات رییسه بدون توجه به نظر کمیته فنی اسکوچیچ را ابقا کرده تا کمیته فنی حکم همان کشکی را داشته باشد که علی پروین در یکی از مصاحبه های معروف خود برای توصیف پست مدیرفنی استفاده کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خبر می رسد ابقای دراگان اسکوچیچ در همان جلسه چهار روز پیش که این سرمربی دفاعیات خود را مقابل هیات رییسه ارائه داد، قطعی شده و این در حالی است که آن دفاعیات باید زیر نظر افراد فوتبالی و یا حداقل کمیته فنی بررسی می شد نه اعضای هیات رییسه که به نظر می رسد درک درستی از فوتبال ندارند.

برخی از اعضای هیات رییسه از تصمیمی که امروز گرفته شده بود به شدت عصبانی بودند و بدون مصاحبه کمپ تیم های ملی را ترک کردند.

البته حق هم دارند، اگر قرار به حفظ اسکوچیچ بود، هیات رییسه نباید اعضای کمیته فنی را اینگونه روبروی سرمربی تیم ملی قرار می داد و اگر هم قرار به شنیدن دفاعیات دراگان بود، سرمربی تیم ملی باید در حضور اعضای کمیته فنی از خودش دفاع می کرد نه اعضای هیات رییسه که روی هم نیم بازی ملی هم ندارند!

جالب اینجاست که پیش از این ماجراها، کمیته فنی با این موضوع کنار آمده بود که کاری به تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد و فقط تیم امید و تیم های جوانان و نوجوانان را زیرنظر بگیرد اما دوستان در هیات رییسه آنها را وارد بازی دراگان اسکوچیچ کردند و حالا اعضای این کمیته اعتقاد دارند با آنها بازی شده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی