|

بمب نقل و انتقالاتی استقلال در ترکیه منفجر می شود؟!

با وجود انتشار اخبار گوناگون درباره قطعی شدن انتقال کاوه به استقلال تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است، اما.....

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی که 5 سال در فوتبال بلژیک توپ زد، همچنان در این کشور حضور دارد و به ایران نیامده است. درباره رضایی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او مصدومیتی از گذشته بود و باشگاه استقلال نیز عقد قرارداد با او را منوط به موفقیت در تست پزشکی کرده است. با این حال خود کاوه رضایی در گفت و گویی اعلام کرده که مصدوم نیست و مشکلی برای پیوستن به تیمی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ موضوع مهم اما نیامدن کاوه رضایی به ایران است. این مهاجم که در مقاطعی پیراهن تیم ملی را نیز برتن کرده ، امید زیادی برای رفتن به جام جهانی دارد و به همین خاطر خودش هم بدش نمی‌آید به استقلال برگردد و پیراهن آبی ها را برتن کند تا بیشتر در چشم سرمربی تیم ملی باشد.

از طرفی اعضای تیم استقلال شب گذشته راهی ترکیه شدند و به نظر می‌رسد سفر کاوه به ایران بازهم به تعویق بیفتد. البته با توجه به اردوی استقلال در آنکارا احتمال دارد کاوه رضایی مستقیما از بلژیک راهی ترکیه شود و آنجا کارش را در اردوی تیم زیر نظر ساپینتو شروع کند. در این شرایط معارفه رسمی کاوه رضایی نیز احتمالا در کشور ترکیه و خارج از ایران انجام خواهد شد.

باید منتظر ماندو دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیراهن کاوه رخ خواهد داد؛ آیا انتظار هواداران استقلال برای رونمایی از خرید بزرگ در روزهایی که تیم شان در ترکیه حضور دارد خاتمه پیدا خواهد کرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها