|

پیشنهاد تاریخی استقلال به فولاد درخصوص معاوضه بازیکن!

مسئولان باشگاه استقلال پاسخ خود به درخواست فولاد برای جذب رضاوند را به شکل عجیبی دادند.

لینک کوتاه کپی شد

آرش رضاوند در لیگ بیست و یکم پس از یک‌ نیم‌فصل ناموفق در استقلال به فولاد پیوست و توانست زیر نظر‌ جواد نکونام دوباره احیا شود تا درخشش وی باعث شود فولادی‌ها به او‌ پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند که با توجه به تحت قرارداد بودن این بازیکن با باشگاه استقلال، رضایت این باشگاه تنها فاصله بین این امضا بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ فولادی‌ها مدتی است پیگیر این انتقال هستند اما با پاسخی از سوی استقلال مواجه نشده بودند اما خبر می‌رسد که روز گذشته جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده و باشگاه استقلال شروط خود را در این خصوص اعلام کرده است. باشگاه استقلال اعلام کرده که در یکی از دو‌ حالت زیر، رضایت نامه آرش رضاوند را صادر‌ خواهد کرد.

۱- در قبال ۳۵ میلیارد تومان 

۲- معاوضه علیرضا کوشکی و احسان پهلوان به علاوه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان

به نظر می‌رسد پیشنهاد عجیب و محال استقلالی‌ها برای این بوده که آن‌ها مایل به این انتقال نیستند و پیشنهادی داه‌اند که فولادی‌ها پشیمان شوند. احتمالا این پیشنهاد باورنکردنی باعث شود که فولادی‌ها به دنبال گزینه‌های دیگر خود بروند و قید حضور رضاوند در تیم‌شان را بزنند. به نظر می‌رسد دوباره رضاوند را پس از یک نیم‌فصل دوری در استقلال خواهیم دید. پیش از این شنیده می‌شد که شاید معاوضه یک بازیکن از فولاد با رضاوند برای این انتقال انجام شود اما با این پیشنهاد باید این پرونده را بسته شده بدانیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها