|

مدافع تازه وارد: پیشنهادات زیادی داشتم ولی به خوبی پرسپولیس نبود!

گولسیانی مدافع گرجستانی جدید پرسپولیس از انگیزه هایش برای پیوستن به این تیم می‌گوید.

لینک کوتاه کپی شد

گولسیانی در خصوص دلیل قبول پیشنهاد پرسپولیس‌ گفت: من در تعطیلات و در کشورم بودم و مشغول استراحت بودم. پرسپولیس اولین تیمی بود که به من پیشنهاد داد و زمانی که پیشنهاد پرسپولیس به من رسید با توجه به پایان قراردادم با سپاهان منتظر یک چالش جدید بودم، من چند پیشنهاد از عربستان سعودی داشتم، اما هنوز تصمیمی نگرفته بودم و چیزی مشخص نبود.  بعد از آن از تیم های ایرانی دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما هیچ کدام به پیشنهاد پرسپولیس نزدیک نبودند و این پیشنهاد برایم جذابیت بیشتری داشت و برای همین آن را مناسب ترین گزینه برای ادامه فوتبالم دیدم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ وی در مورد دلیل آمدنش به پرسپولیس هم توضیح داد:

در تمام زندگی ام جاه طلبی های بزرگ و اهداف بزرگی داشتم، اما هرگز در رویاها زندگی نمی کنم.  من آدم واقع بینی هستم. یکی از اهداف من پوشیدن پیراهن تیم ملی گرجستان است و اول از همه خودم به این نتیجه رسیدم که لیاقت حضور در تیم ملی را دارم و مطمئنم با پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به آن را دارم و از همین رو یکی از اهدافم در کنار اینکه دوست دارم قهرمانی در فوتبال ایران را بالاخره تجربه کنم این است که به کمک پرسپولیس بتوانم ملی‌پوش شوم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه همراه با او سپاهانی‌های دیگری هم به پرسپولیس آمدند، خاطرنشان کرد:

همیشه رفتن به تیم جدید یک چالش است و سازگاری با محیط جدید کمی دشوار و زمان‌بر است. من دو دوست خوب به نام دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی در تیم دارم که از این بابت خوشحالم و این کار من را برای سازگاری با محیط و تیم جدید خیلی راحت‌تر می‌کند. 

گولسیانی در پایان در مورد کار زیرنظر یحیی گل‌محمدی هم خاطر نشان کرد:

کار با آقای یحیی بسیار جالب است، دید، سلیقه و سبک فوتبال ایشان به من نزدیک است. من پیش از این فقط مقابل تیم‌های ایشان بازی کرده بودم و زیر نظر او کار نکرده بودم و با شیوه تمرینات و مسایلی از این دست آشنایی نداشتم ولی حالا خیلی برایم جالب شده است. در این چند روز تمرینات بدنی بیشتری داشتیم، اما شرایط و جو تیم عالی است و آماده یک فصل فوق العاده هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها