|

سرنوشت مهدی قائدی را ببین آقای پدیده!

پیش از حسین زاده هم، قایدی اصرار زیادی به رفتن داشت که اکنون سرنوشت او می تواند درس عبرتی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بدون شک بازی کردن در لیگ های اروپایی رویای هر فوتبالیستی است؛ به ویژه آنکه جوان، خام و بی تجربه باشد و اسیر حرفهای پررنگ و لعاب دلال هایی شود که دندان تیز کردند تا سرمایه های باشگاه ها را به اندک هزینه ای از چنگ شان درآورند تا جیب خود و همدستان شان را در آنسوی مرزها پر کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ یکی از این فضا ها و بستر نامناسب، لیگ بلژیک است؛ جایی که کم بازیکن ایرانی نبوده که ترانسفر شده و دست از پا درازتر وبدون موفقیت برگشته است، بدون نتیجه، موفقیت و آینده روشن.

کاش امیر حسین هم از این اتفاقات درس خوبی می‌گرفت؛ نمونه بارز که می‌توان مثال زد مهدی قائدی است که سال گذشته در اوج موفقیت در استقلال مسیری را انتخاب کرد که کاملا زندگی حرفه ای فوتبالی او را به خطر انداخت و اکنون در آستانه جام جهانی معلوم نیست چه سرنوشتی برایش رقم خواهد خورد.

اگر امیرحسین حسین زاده کمی باهوش باشد می داند که ماندنش دراستقلال و تکرار موفقیت سال گذشته او در لیگ ایران می تواند مسیر موفقیت او در تیم ملی و حتی در جام جهانی باشد و به لیگ های سطح اول دنیا هم معرفی شود اما افسوس...

کاش مربیان استقلال و هم بازی‌هایش در نقش دوستان دلسوز وارد شوند و با مشورت به موقع و برادرانه، او را از رفتن به لیگ بلژیک و یا موضوع ترانسفر شدن در مقطع فعلی منصرف کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها