|

ستاره فصل بعد لیگ برتر، تازه وارد تراکتور است؟!

بازیکن خارجی تازه وارد تراکتور، فصل آینده می‌تواند یکی از ستاره های جذاب لیگ باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور که این فصل حضور کم سر و صدایی در نقل و انتقالات داشته، با یک خرید بزرگ تیمش را جذاب‌تر کرده است. بازیکنی که قربان بردیف، به باشگاه پیشنهاد داده و تراکتوری‌ها هم با او به توافق رسیده‌اند. ریکاردو آلوز پرتغالی، هافبک جدید تراکتوری‌هاست که نسبت به پست بازی‌اش، آمار جالبی در گلزنی و گل‌سازی دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ آلوز همیشه بازیکن تاثیرگذاری روی گل‌های تیمش بوده اما بهترین آمار او، مربوط به ماه‌های گذشته است. لیگ ۲۰۲۲ قزاقستان، چند ماه قبل آغاز شد و آلوز، پیراهن تیم غیرت را پوشید. او تا هفته شانزدهم و شروع نقل و انتقالات، بازیکن غیرت بود. آلوز در ۱۳ بازی، برای غیرت به زمین رفت و آمار درخشان ۷ پاس گل را از خودش به جا گذاشت. در بیشتر بازی‌های غیرت، آلوز در پست هافبک میانی بازی کرد و چند بازی هم در پست هافبک دفاعی یا هجومی قرار گرفت. او در آخرین بازی با پیراهن غیرت که ۱۲ تیر ماه برگزار شد هم یک پاس گل برای تیمش داد و در بهترین فرمش، از این تیم جدا شده تا پیراهن تراکتور را بپوشد.

آمار خوب آلوز در گلزنی و گل‌سازی، فقط به این فصل محدود نمی‌شود. او ماه‌های ابتدایی بازی برای غیرت، در لیگ کنفرانس اروپا و جام حذفی نمایش بسیار خوبی داشت. در مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس، غیرت روبروی فولای لوکزامبورگ قرار گرفت. آلوز بازی رفت یک گل زد و بازی برگشت دو پاس گل داد، تا نقش پررنگی در صعود تیمش داشته باشد. در جام حذفی هم او، در ۶ بازی یک گل زد و ۵ گل ساخت و همراه غیرت، به قهرمانی رسید.

آلوز پیش از حضور در قزاقستان، سابقه بازی در سطح اول فوتبال روسیه، اسلوونی و رومانی را داشته در اسلوونی، دو بار قهرمان لیگ این کشور شده است. درخشان‌ترین فصل آلوز در اسلوونی، فصل ۲۰۱۷/۱۸ بود. المپیا لیوبلیانا، در آن فصل همزمان قهرمان لیگ و جام حذفی شد و آلوز که نزدیک‌تر به دروازه بازی می‌کرد، در لیگ اسلوونی ۱۰ گل برای تیمش زد و ۶ گل ساخت. او همزمان،‌ بهترین گلزن و گل‌ساز تیم قهرمان اسلوونی بود. آلوز فصل ۲۰۱۹/۲۰ که در لیگ روسیه بازی می‌کرد هم، پیش از ابتلا به کرونا روی ۷ گل تیمش در ۲۱ بازی تاثیر مستقیم داشت. بازیکنی که در چند کشور اروپایی، درخشیده و حالا، بردیف قرار است در تبریز از او رونمایی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها