|

پسر محبوب ساپینتو!

مدافع جوان استقلال در اردوی این تیم در ترکیه هم، لبخند از روی لبانش نمی رود.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی فرهاد مجیدی برای جذب صالح حردانی حاضر شد علاوه‌بر انتقال آرش رضاوند و موافقت با انتقال دائم عارف آقاسی، با پرداخت مبلغی برای رضایت‌نامه این بازیکن هم موافقت کند، کمتر هوادار استقلال از تصمیمش حمایت کردند. با این حال حضور او در نیم‌فصل دوم لیگ و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌اش در دربی پایتخت، هواداران استقلال را از تدوام غنی‌بودن سمت راست دفاعی تیمشان به مانند همه سال‌های قبل راحت کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حضور صالح حردانی در اردوی قطر تیم ملی، باعث شد تا این بازیکن با انگیزه بیشتری فصل جدید فوتبال ایران را آغاز کند. او که با وجود سن کمترش نشان داده پای ثابت تمام خوشحالی‌های بازیکنان بعد از گلزنی و جشن‌های شادی در عکس‌های گروهی است، به سرعت در بین بازیکنان و هواداران استقلال جا باز کرده و در اردوی آنکارای این تیم هم مانند گذشته خندان است.

صالح که در نبود وریا غفوری مسئولیت سنگین‌تری دارد و باید برنامه‌های ساپینتو را در سمت راست دفاع استقلال پیاده کند، امیدوار است با رسیدن به مرز آمادگی در تمرینات پیش‌فصل زیر نظر ساپینتو، فصل را به گونه‌ای آغاز کند که در سال جام جهانی بتواند نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را هم جلب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها