|

خبرهای خوش لاپورتا برای هواداران بارسلونا

رییس باشگاه بارسلونا، مدعی شد که کار این تیم در نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از هواداران بارسلونا نگران بودند که شرایط مالی نه چندان خوب این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شود که آنها در جذب بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز به مشکل بخورند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و این باشگاه یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در بین تمامی باشگاه‌های اروپایی در نقل و انتقالات داشت و هزینه زیادی را نیز برای جذب بازیکنان جدید و تقویت تیمش پرداخت کرد. 

آنها تا به حال فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده‌اند، قرارداد عثمان دمبله تمدید شده است و رافینیا و روبرت لواندوفسکی نیز با قراردادهای به ارزش 103 میلیون یورو به این تیم ملحق شده‌اند. 

با این که بارسا تا به حال خریدهای خوب و البته زیادی انجام داده اما به نظر می‌رسد که آنها همچنین به دنبال جذب بازیکنان بیشتری در این تابستان و پیش از شروع فصل 23-2022 هستند. 

لاپورتا در گفتگو با هریستو استویچکوف برای مارکا اظهار داشت:« ما می‌خواهیم تیمی با قابلیت رقابت بسازیم. باید ابزاری را در اختیار ژاوی قرار دهیم که تیمی خوب داشته باشد و من فکر می‌کنم ما در مسیر درستی برای رسیدن به این هدف قرار داریم.»

او با اشاره به هدفش در دوران ریاست بر بارسا گفت:« رویای من این است که بارسا بار دیگر به تیمی قدرتمند و مدعی در دنیا تبدیل شود و ما در حال کار روی همین موضوع هستیم. اگر شرایط اقتصادی بهبود پیدا نکند، کار دشواری در پیش خواهیم داشت.»

رییس بارسلونا با اشاره به خریدهای جدید این تیم اضافه کرد:« ما در حال حاضر دمبله، لواندوفسکی، رافینیا، کسیه، فران تورس و پی‌یر امریک اوبامیانگ را داریم. فکر می‌کنم متئو آلِمانی و یوردی کرویف عملکرد خوبی داشتند اما حالا وقت کار روی خط دفاعی است. کار ما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز تمام نشده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها