|

کریس رونالدو - اتلتیکو مادرید؛ هم خیلی دور و هم نزدیکِ نزدیک!

خورخه مندز، وکیل کریستیانو رونالدو در تلاش است تا بتواند رونالدو را به واندا متروپولیتانو ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

در این روز ها حاشیه های عجیب و غریبی پیرامون کریستیانو رونالدو به وجود آمده است و اخباری منتشر شده در این باره که مقصد بعدی کریستیانو رونالدو ممکن است اتلتیکو مادرید باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پس از اینکه رونالدو درخواست جدایی از منچستر یونایتد را داد، حاشیه ها و حرف و حدیث های زیادی پیرامون تیم آینده او ایجاد شد و حدس و گمان ها درباره اینکه تیم بعدی او چه تیمی است، افزایش یافت. یکی از عجیب و غریب ترین حدس و گمان ها مربوط به اتلتیکو مادرید است درباره برخی از رسانه ها خبر از این داده اند که خورخه مندز، وکیل کریستیانو رونالدو با اتلتیکو مادرید تماس گرفته است که البته برخی دیگر این خبر را شایعه دانسته اند.

اما جیانلوکا سیمئونه، پسر دوم دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، در شبکه اجتماعی توییتر زیر یک پست لایک زد که جنجال ساز شد. در این پست نوشته شده بود که کریستیانو رونالدو دوباره می خواهد به مادرید برگردد و این بار حضور در اتلتیکو مادرید را تجربه کند و خورخه مندز، وکیل کریستیانو رونالدو در تلاش است تا بتواند رونالدو را به واندا متروپولیتانو ببرد.

در واقع لایکی که پسر دوم سیمئونه زیر این توییت زده است شائبه بر انگیز بوده است. هر چند که به طور کلی بعید به نظر می رسد که رونالدو با توجه به سوابقی که مقابل اتلتیکو مادرید داشته است، به این تیم برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها