|

پاتک بعدی سپاهان به پرسپولیس؛ بازیکن محبوب یحیی در اصفهان!

براساس خبرهای رسیده رضا اسدی هافبک سابق پرسپولیس با سپاهان به توافق دو ساله رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

روز قبل در مورد رضا اسدی و توافق او با یک تیم مدعی لیگ برتری خبر دادیم. او که به دلیل رقم بالای درخواستی با پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و حتی رقم بالای او مس رفسنجانی ها را نیز منصرف کرد، درنهایت با فولادی ها وارد مذاکره شد، آن هم در حالی که خوزستانی ها به رغم تمایل ابتدایی، پافشاری زیادی روی ثبت قرارداد با اسدی نشان ندادند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اما جالب اینجاست که باشگاه ترکتور هم دیگر باشگاهی بود که به عنوان یکی از مشتری های اسدی مطرح شد که گویا بین آن ها نیز توافقی حاصل نشد تا طی 24 ساعت اخیر زمزمه هایی در مورد توافق شماره 8 فصل قبل پرسپولیس و باشگاه سپاهان منتشر شود.

خبری که هنوز مشخص نیست باید آن را جدی گرفت یا نه. به هرحال اسدی یکی از بازیکنانی است که طی چند ماه اخیر تیم های زیادی به عنوان تیم مقصد او معرفی شده اند. از بوریرام تایلند تا استقلال، فولاد، مس رفسجان، تراکتور و حالا سپاهان. جالب این که حتی مذاکراتی بین ایجنت این بازیکن و باشگاه گوزتپه ترکیه نیز صورت گرفته است.

به هر روی آخرین خبرها حکایت از توافق کامل اسدی با سپاهان دارد و حتی شنیده می شود قرارداد 2 ساله ای نیز بین طرفین امضا شده است. باید صبر کرد و دید درنهایت اسدی به کدام تیم ملحق خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها