|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال چهارشنبه 29 تیر

به نظر می رسد سپاهانی ها از رقابلت با استقلال برای جذب محمد محبی وینگر تیم سانتاکلارا کنار کشیدند.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی پس از چند فصل حضور در فوتبال بلژیک در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد تا بار دیگر پیراهن آبی را به تن کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ کاوه پیش از این و در لیگ شانزدهم برای استقلال به میدان رفته بود و هواداران این تیم خاطرات خوشی از حضور او دارند. او در آن فصل مجموعا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۴۰ بار برای استقلال به میدان رفت و موفق به زدن ۱۳ گل و ارسال ۱۳ پاس گل شد تا آمار خوبی از خودش به جای بگذارد. او در لیگ برتر ۷ گل زد و با ارسال ۹ پاس گل بهترین پاسور آن فصل مسابقات لقب گرفت.

رضایی در آسیا هم طی ۸ بازی ۶ گل زد و درخشش خوبی در آن مسابقات داشت.

wwwd

رضاوند که همراه استقلال در اردوی ترکیه حضور دارد با استوری عجیب با پیراهن فولاد همه را بار دیگر متوجه خود کرد. از این استوری این‌طور برداشت می‌شد که راه انتقال او به فولاد هموار شده است اما اشتباه می‌کرد. هیچ توافقی حاصل نشده و استقلالی‌ها کوتاه نیامده بودند. فولاد نه قصد پرداخت پول به باشگاه استقلال را دارد و نه به هیچ قیمتی کوشکی و نجاریان را به آنها می‌دهد. در نتیجه باید اعلام کنیم که پروژه انتقال رضاوند به فولاد فعلا منتفی است. حالا چرا فعلا؟ اسماعیل گودرزی در این مورد  گفت: «مذاکرات در مورد رضاوند منفی بوده است. اختیار این بازیکن دست باشگاه استقلال است. بعد از اردوی ترکیه تکلیف او مشخص می‌شود. اگر بعد از اردو بار دیگر استقلالی‌ها این بازیکن را نخواستند باب مذاکره را باز می‌کنیم. باید دید کادرفنی ما تا چه حد این بازیکن را می‌خواهد و بنابر میزان تمایل کادرفنی تلاش می‌کنیم.»

باشگاه سپاهان با جذب قطعی الویس کامسوبا وینگر آفریقایی، از جذب محمد محبی هافبک ایرانی سانتاکلارا پرتغال منصرف شده است و به نظر می‌رسد مذاکرات بین دو باشگاه نیز متوقف شده است. با این تفاسیر باشگاه استقلال که سپاهان را به عنوان جدی ترین رقیب برای جذب لژیونر ایرانی در کنار خود می‌دید حالا کار راحت تری برای به خدمت گرفتن محبی دارد.

مدیران استقلال نیز همچنان در حال مذاکره با مدیران باشگاه پرتغالی هستند تا محبی را برای فصل بیست و دوم آبی‌پوش کنند و به استقلال بیاورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها