|

منتظر بمب های نقل و انتقالاتی سپاهان باشید؛ استرالیایی، برزیلی و پرتغالی!

اعضای سپاهان بی سر و صدا صبح امروز ساعت 10 راهی ترکیه شدند تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

آنها در این اردوی 10 سه بازی دوستانه نیز برگزار خواهند کرد تا رفته رفته آماده مسابقاتی شوند که از اوایل مردادماه آغاز می‌شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گذشته از اخبار مربوط به نحوه آماده‌سازی طلایی‌پوشان اصفهانی و نتایج بازی‌های تدارکاتی شاگردان مورایس، اتفاقات مهم‌تری در ترکیه برای سپاهان رخ خواهد داد و به زودی چند بازیکن خارجی که خبرساز هم خواهند شد به صورت رسمی عضو این تیم می‌شوند.

اتفاق مهم دیگر در اردوی سپاهانی‌ها که روز گذشته چند ساعتی را در هتل المپیک سپری کردند و پس از خوردن ناهار به سمت هتل دیگری در نزدیکی‌های فرودگاه امام خمینی رفتند تا امروز راهی ترکیه شوند، روز گذشته در ایفمارک رخ داده و یک بازیکن پرتغالی با تجربه و سرشناس که قرار است در اردوی ترکیه به تمرینات ملحق شود و از حضورش در سپاهان رونمایی شود تست پزشکی داده است.

*مورایس هر چهار سهمیه خارجی را می‌خواهد

به هر ترتیب علاوه بر این بازیکن پرتغالی گفته می‌شود دو بازیکن دیگر نیز در اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه حاضر خواهند بود تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل مورد نیاز قراردادشان امضا شود. سپاهان در چهار پست دفاع میانی، دفاع راست، هافبک دفاعی و وینگر به بازیکن نیاز دارد و مورایس مسئولیت جذب چهار بازیکن خارجی را برای تقویت تیمش شخصا در اختیار گرفته که در زیر به سه گزینه مورد نظر این مربی اشاره ضمنی خواهیم داشت.*الویس کامسوبا با پاسپورت استرالیایی

یکی از این سه بازیکن الویس کامسوبا بازیکن فصل گذشته اف‌سی سیدنی است که اگرچه اهل بورندی است ولی پاسپورت استرالیایی دارد تا تنها سهمیه آسیایی طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ بیست و دوم به او اختصاص داده شود.

*یک برزیلی با کیفیت 

دیگر بازیکنی که گفته می‌شود به زودی عضو سپاهان خواهد شد و چند روزی نیز در اصفهان حضور داشته است، یک بازیکن برزیلی است که طبق شنیده‌ها رزومه و کیفیت خوبی دارد.

*سپاهان و یک فوق ستاره ولی گومیس نه! 

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتقال گومیس ستاره سابق الهلال و فعلی باشگاه گالاتاسرای برای اضافه شدن به اردوی سپاهان و حضور در فوتبال ایران وجود داشت که در نهایت روز گذشته باشگاه ترکیه‌ای با انتشار پستی از ادامه حضور این مهاجم تنومند فرانسوی خبر داد تا شایعات حضور گومیس در سپاهان پایان یابد. اما اگرچه علاقمندان به فوتبال که در انتظار یک خرید هیجان‌انگیز بودند از حضور این بازیکن ناامید شدند اما مدیران سپاهان مدتی است که صحبت با یکی از بازیکنان سابقه‌دار فوتبال پرتغال را آغاز کرده‌اند. این بازیکن در میانه زمین و همینطور پست وینگر به میدان می‌رود سابقه حضور در لالیگا و همینطور لیگ جزیره را دارد و از بازیکنان شناخته شده  فوتبال پرتغال به شمار می‌رود که از ستاره‌های باشگاه بنفیکا هم به شمار می‌رود. او که البته سن و سال بالایی دارد و با کوله‌بازی از تجربه قرار است به ایران بیاید، دو دوره موفق را نیز در روسیه و ترکیه پشت سر گذاشته و سپاهانی‌ها امیدوارند با حضور این بازیکن بتوانند کمربند میانی تیمشان را برای حرکت مطمئن در مسیر قهرمانی لیگ بیست و دوم محکم‌تر کنند.

در مشاهده خارجی‌ها در تمرینات ترکیه 

سپاهان در فوتبال ایران به عنوان باشگاهی شناخته می‌شود که به سختی خبر از دیوارهای آن به بیرون درز می‌کند، اما با وجود سخت‌گیری‌های همیشگی مدیران این باشگاه برای معرفی بازیکنان جدید انتظار می‌رود طی یکی روزهای آینده  اخباری درباره جذب بازیکنان جدید منتشر شود.

محمدرضا ساکت نیز اگرچه موفق نشد همراه تیم به ترکیه سفر کند ولی به زودی راهی این کشور خواهد شد تا شرایط امضای قرارداد رسمی با بازیکنان خارجی که به صورت مستقیم با نظر ژوزه مورایس سرمربی نام آشنای تیم جذب خواهند شد، فراهم شود.

به زودی اولین جلسه تمرینی سپاهان در ترکیه برگزار خواهد شد و احتمالا وقتی عکس‌هایی از تمرینات یا بازی‌های دوستانه زردپوشان اصفهانی منتشر شود، شاید حتی در صورت رسمی نشدن حضور بازیکنان خارجی در برخی از قاب‌های منتشر شده بتوانیم با خریدهای خارجی سپاهان آشنا شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها