|

آقای گل محمدی این گوی و میدان!

پرسپولیس از نظر بازیکنان کلیدی و مهره برای فصل آینده تیم خوب و پر سوپراستاری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه جذب مهاجم تبدیل به دغدغه امروز هواداران پرسپولیس شده و موجی از انتقادات متوجه رضا درویش بابت جذب نکردن مهاجم شده است اما نگاهی به ترکیب پرسپولیس در بازی های دوستانه اخیر و همین طور بازی دیروز با نساجی تا حد زیادی ترکیب اصلی یحیی گل محمدی را برای فصل بعد مشخص می کند و برهمین اساس با شناسایی نفراتی که شانس کمتری برای بازی دارند، می توان دریافت که سرمربی پرسپولیس نیمکت ذخیره های بسیار پرقدرتی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تردیدی نیست که بالاخره یکی دو مهاجم به پرسپولیس اضافه خواهند شد و طی روزهای آینده تب جذب مهاجم هم فروکش خواهد کرد اما تا همین جای کار هم گل محمدی تیم خوبی بسته است.

با توجه به بازیکنانی که شانس اول حضور در ترکیب اصلی هستند به نام های بزرگی روی نیمکت برمی خوریم که بسیاری از تیم های لیگ برتری خواهان این نفرات هستند. نگاهی به ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی خیلی از ابهام ها را روشن می کند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف نفراتی هستند که در ترکیب اولیه به میدان رفتند. حالا در صورت حضور ترابی او جای عمری را خواهد گرفت.

بر اساس همین ترکیب، نفراتی چون احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحدت حنانوف، کمال کامیابی‌نیا (یا سروش رفیعی)، محمد عمری، امید عالیشاه و حامد پاکدل روی نیمکت خواهند بود و البته وحید امیری نیز بعد از رفع مصدومیت به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد تا جای تمیروف یا محمد مهدی احمدی را بگیرد.

نگاهی به این اسامی نشان می دهد دست یحیی گل محمدی روی نیمکت چقدر باز است و او چقدر راحت می تواند با تغییر نفر و سیستم به راحتی با تاکتیک های مختلف به دیدار تیم های رقیب برود.

هرچند که سرخ ها هنوز نیاز مبرم به خرید یک یا دو مهاجم خارجی و همین طور یک هافبک دفاعی دارند تا یکی از پرستاره ترین تیم های چند سال اخیر پرسپولیس تشکیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی